مسئول نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی قوچان گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبوری زائران پیاده رضوی در دهه آخر صفر و برپایی موکب‌های پذیرایی در طول محورها، ۲۸ تن سهمیه آرد برای کاروان‌های پیاده اختصاص‌یافته است.

اختصاص ۲۸ تن سهمیه آرد در قوچان برای کاروان‌های پیاده رضوی

به گزارش قدس خراسان، علیرضا برات‌زاده اظهار کرد: از ابتدای ماه محرم ۹ تن گوشت منجمد گوساله، ۱۷.۵ تن شکر و ۴۷ تن برنج هندی به‌عنوان اقلام تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافت که درزمینه گوشت و برنج برنامه‌ریزی‌ها به‌گونه‌ای انجام شد که هم در دهه ابتدایی محرم و هم دهه پایانی صفر بتوان از این سهمیه استفاده کرد.

مسئول نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی قوچان بابیان اینکه به تمام موکب‌های برپاشده در طول مسیر اعلام‌شده است که می‌توانند شکر موردنیاز خود را از طریق سازمان به‌صورت تنظیم بازار تهیه کنند، گفت: به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبوری زائران پیاده رضوی در دهه آخر صفر و برپایی موکب‌های پذیرایی در طول محورها، ۲۸ تن سهمیه ویژه آرد برای کاروان‌های پیاده اختصاص‌یافته است.

وی با یادآوری اینکه پیش از اختصاص سهمیه به همه نانوایی‌ها اعلام شد تا پخت برای کاروان‌های پیاده را انجام دهند تا پس از اختصاص سهمیه آرد، سهم نانوایی‌ها داده می‌شود، افزود: طی هماهنگی‌های انجام‌شده با شهرستان چناران نیز کاروان‌های عبوری پیش از رسیدن به این شهرستان می‌توانند نان موردنیاز خود را تحویل بگیرند.

برات‌زاده ادامه داد: کارگروه آرد و نان پیش از دهه اول محرم و در ایام پایانی دهه صفر مصوب کرد تا هیأت‌های مذهبی و مساجد با دریافت معرفی و ثبت در سامانه بتوانند نان موردنیاز مجالس خود را بدون هیچ‌گونه محدودیتی از نانوایی‌ها دریافت کنند.

مسئول نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی قوچان تأکید کرد: برای این ایام حدود ۴ تن مرغ منجمد تنظیم بازار نیز به این شهرستان اختصاص‌یافته است که ۲ تن آن روز گذشته بارگیری شد تا میان هیأت‌های مذهبی توزیع شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.