هم‌اکنون محورهای منتهی به شهر مشهد روان گزارش شده و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

آخرین وضعیت راه‌های کشور/ تردد روان در جاده‌های منتهی به مشهد

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

محور هراز مسیر (جنوب به شمال) مسیر امامزاده هاشم تا شاهاندشت و محدوده‌های وانا، بایجان و سه راهی چلاو و در مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل شاهاندشت تا گزنک بار ترافیکی سنگین است.

همچنین محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل رودهن تا دماوند و محدوده‌های فیروزکوه و پل سفید - ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - رشت محدوده‌های کوهین، ملاعلی و لوشان و حدفاصل منجیل تا رودبار ترافیک سنگین مشاهده می‌شود.

آزادراه کرج – قزوین حدفاصل مهرویلا تا گلدشت و زیاران تا زیباشهر و در آزادراه تهران- ساوه محدوده پرندک ترافیک سنگین است.

در محور چناران – مشهد و در محور باغچه - مشهد و محور تربت جام تردد روان است.

محور قدیم مشهد - ملک آباد و بالعکس تا مورخ ۲۵ شهریورماه مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه مشهد – باغچه انجام می‌گردد.

محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوه دشت انجام می‌گردد.

برخی از محورهای استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران دارای بارش باران است و همچنین در برخی از محورهای استان سیستان و بلوچستان وزش باد و گرد و خاک است

آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران، محور چالوس دارای مه گرفتگی در ارتفاعات و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.