یک تارنمای وابسته به دولت اوکراین، نام رهبر کره شمالی را در فهرست «مرگ» و دشمنان فرضی کی‌یف قرار داد.

نام «کیم جونگ اون» به «لیست مرگ» اوکراین اضافه شد!

به گزارش قدس انلاین به نقل از راشاتودی، تارنمای «میروتوورتس» که به دولت اوکراین وابسته است، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی را «همدست جنایات جنگی روسیه» خواند و نام او را در فهرست مرگ قرار داد.

این تارنما همچنین اضافه کرد که «کشورهای متمدن» به دلیل «نقض‌های حقوق بشری» و اخاذی هسته‌ای» تحریم‌هایی را علیه کیم جونگ اون اعمال کرده‌اند.

نام رهبر کره شمال تحت عنوان «کیم چِن ین» اوایل ماه جاری به این تارنما اضافه شد. تنها منبع این تارنمای اوکراینی گزارش شبکه سی‌ان‌ان در نوامبر ۲۰۲۲ است که به نقل از کاخ سفید مدعی شده بود کره شمالی به طور مخفیانه در حال تامین سلاح برای روسیه است. پیونگ‌یانگ و مسکو هر دو قویاً اتهامات را رد کردند.

میروتوورتس (صلح‌بانان) اطلاعات شخصی اشخاصی که «مدیران ناشناس» این تارنما، آنها را دشمن اوکراین تشخیص می‌دهند. این تارنما پس از مرگ این افراد، با نوشتن عبارت «حذف شد» به رنگ قرمز در کنار تصویر آنها، کشته شدن آنها را اعلام می‌کند.

اولس بوزینا، نویسنده و مورخ همچنین اولگ کالاشنیکوف، سیاستمدار اوکراین هر دو پس از پدیدار شدن نام‌شان در این تارنما، به قتل رسیدند.

حامیان غربی کی‌یف عمدتاً روی این تارنما که از آگوست ۲۰۱۴ فعال شده است، چشم خود را بسته‌اند. کیم جونگ اون هفته گذشته وارد روسیه شد و با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور دیدار و بر تعهد کره شمالی برای حمایت از مسکو در نبرد با «امپریالیسم» تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.