دبیر شورای هنر گفت: پویانمایی طرفداران زیادی بویژه در بین جوانان دارد و هنرمندان زیادی هم اکنون مشغول این کار هستند. اما برای این‌که بحث تولید و پخش و حتی سناریو در این حوزه ساماندهی شود، ایجاد بنیاد پویانمایی در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر شورای هنر: فعالان پویانمایی صاحب بنیاد می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین ایمانی‌خوشخو  اظهار کرد: سازمان امور سینمایی تشخیص داد که فعالان عرصه پویانمایی را در قالب یک بنیادی مجتمع کند تا بتواند کار را به خوبی انجام داده و از استعدادهای موجود در این بخش به خوبی حمایت کند.

وی با اشاره به ایجاد بنیاد پویانمایی درباره جزئیات آن توضیح داد: پویانمایی طرفداران زیادی بویژه در بین جوانان دارد و هنرمندان زیادی هم اکنون مشغول این کار هستند. اما برای این‌که بحث تولید و پخش و حتی سناریو در این حوزه ساماندهی شود، ایجاد بنیاد پویانمایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: فلسفه بنیاد پویانمایی همین است که جزئیات آن نیز در شورای هنر تصویب می‌شود.

دبیر شورای هنر: فعالان پویانمایی صاحب بنیاد می‌شوند
محمدحسین ایمانی خوشخو

تهیه نگاشت نهادی در حوزه موسیقی

دبیر شورای هنر همچنین در مورد سند موسیقی کشور و اینکه آیا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌هایی هم در حوزه موسیقی کشور در این سند لحاظ می‌شود یا خیر؟ گفت: برای همه دستگاه‌هایی که به نحوی در موسیقی مشارکت دارند مانند صدا و سیما، حوزه هنری، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش پرورش، نگاشت نهادی تهیه و وظایف همه در آن مشخص می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که در سند موسیقی اصل بر کدام گونه موسیقی است؟ گفت: این سند، گونه‌های مختلف موسیقی را بر حسب آن چیزی که وجود دارد در برمی‌گیرد اما هدف اصلی ما هدایت انواع موسیقی در مسیر فرهنگ ایرانی - اسلامی خودمان است تا بتواند به دیرینه تاریخی کشورمان متصل شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.