رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به دلایل عصبانیت تروئیکای اروپایی در صدور بیانیه ضد ایرانی، نوشت: اروپا در سالگرد پروژه اغتشاش در مقام بازنده، تنها مانده و از پنجره هسته‌ای برای خود فرصت کنشگری ساخت.

نماینده مجلس: اروپا در سالگرد پروژه اغتشاش تنها ماند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، وحید جلال زاده در قالب یک رشته توییت در صفحه شخصی خود با بیان اینکه اروپا در سالگرد پروژه اغتشاش در مقام بازنده، تنها مانده و از پنجره هسته‌ای برای خود فرصت کنشگری ساخت، به تحلیل تلاش قدرت‌های اروپایی برای حفظ جایگاه خود در تحولات آینده جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

وی اظهار داشت: یافتن دلیل عصبانیت تروئیکای اروپایی در صدور بیانیه ضد ایرانی کار سختی نیست. اروپا در سالگرد پروژه اغتشاش در مقام بازنده، تنها مانده و از پنجره هسته‌ای برای خود فرصت کنشگری ساخت.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییت دیگری نوشت: شرکای اروپا در فتنه سال گذشته، یعنی آمریکا و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس، در ماه‌های گذشته برای کسب منافع ملی خویش به سراغ اروپایی‌ها نرفتند که هیچ، با آنها مشورت هم نکرده و در تحولات جمهوری اسلامی مسیر منافع خود را انتخاب کردند.

جلال زاده همچنین بیان داشت: موضوع هسته‌ای بهانه‌ای برای فرانسه، انگلیس و آلمان شد که با این موضع‌گیری هم خودی نشان دهند و هم از تضعیف بیشتر جایگاه اروپا در تحولات آینده جمهوری اسلامی جلوگیری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.