مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: امروز همزمان با آئین بهره‌برداری از دوهزار پروژه نوسازی، تجهیز و ساخت مدارس آموزش و پرورش کشور، از ۲۶ پروژه در استان گلستان باحضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور بهره‌برداری شد.

آئین بهره برداری از ۲۶ پروژه آموزش و پرورش در گلستان

به گزارش قدس آنلاین، ظهر امروز آئین بهره برداری از دو هزار پروژه آموزش و پرورش کشور در استان گلستان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش انجام شد.

در این مراسم استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان نیز حضور داشتند.

سید رضا نظری گفت: از خردادماه امسال، پروژه مهم مهر را در سطح کل کشور دنبال می کنیم و تلاش داریم تا در سال جاری مهر زیبایی را برای دانش‌آموزان رقم بزنیم.

وی متذکر شد: امروز همزمان با کل کشور باحضور ویدئوکنفرانسی ریاست محترم جمهوری، آیین بهره‌برداری از ۲ هزار پروژه نوسازی، تجهیز و ساخت مدرسه انجام شد که بهره‌برداری از بیست و شش پروژه و ۱۰۹ کلاس درس، معادل یازده هزار مترمربع انجام گردید.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان افزود: این پروژه ماحصل تلاش‌هایی است که همکاران ما در حوزه‌های مختلف اعم از نوسازی، بهسازی، زیباسازی و سخت افزاری و نرم افزاری داشته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان با اشاره به این که آمار دانش آموزان نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرده، اظهار کرد: در مهرماه سال گذشته از حدود  ۴۰۲ هزار دانش‌آموز استقبال کردیم و برآورد ما برای امسال  ۴۱۷ هزار دانش‌آموز است.

به گفته نظری، از ۴۱۷ هزار دانش آموز گلستانی، ۴۰ هزار نفر در مقطع اول دبستان شروع به تحصیل خواهند کرد. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.