بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از ترک فلسطین اشغالی به مقصد آمریکا درباره اعتراضات علیه او، موضع گرفت و علیه ایران هذیان گویی کرد.

هذیان‌گویی نتانیاهو علیه ایران درباره اعتراضات صهیونیست‌ها

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیش از ترک فلسطین اشغالی به مقصد نیویورک برای نشست مجمع عمومی سازمان ملل، ایران را محور اصلی رایزنی‌های خود اعلام کرد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «بدیعوت آحاروبوت»، نتانیاهو شامگاه یکشنبه (دشیب) برای انجام سفر هشت روزه به آمریکا، فرودگاه تل‌آویو را به مقصد نیویورک مقر سازمان ملل ترک کرد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است ضمن شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل، با مقام‌های برخی از کشورها از قبیل جو بایدن در حاشیه نشست نیویورک دیدار دوجانبه داشته باشد.

نتانیاهو قبل از ترک فلسطین اشغالی، به اعتراضات علیه او و کابینه‌اش که قرار است توسط صهیونیست‌های مخالف او در آمریکا انجام شود، اشاره و در انتقاد از آنها اعلام کرد که این اعتراضات دارای بودجه خوب و سازماندهی شده است.

او با اتهام زنی به سران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت: «از نظر آنها آزار و اذیت و خشونت علیه شخصیت‌های عمومی و امتناع (از پیروی به قوانین) طبیعی به نظر می‌رسد. بنابراین وقتی آنها می‌روند و اسرائیل را در مقابل (دیگر) کشورها بدنام می‌کنند، این نیز برای آنها عادی به نظر می‌رسد. از نظر من این عادی نیست. زمانی که رهبر اپوزیسیون بودم هرگز چنین کاری نکردم».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ادامه داد: «هیچ چیز دیگر مرا شگفت زده نمی‌کند. افراد سازمان دهنده این اعتراضات، از بودجه خوبی برخوردار هستند. اینها تظاهراتی با بودجه و سازماندهی شده هستند که از همه حد و مرزها عبور می‌کنند».

بنیامین نتانیاهو در ادامه اظهارات خود درباره اعتراضات صهیونیست‌ها علیه او و کابینه‌اش، هذیان گویی کرد و مدعی شد که اپوزیسیون با سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف)، ایران و دیگر مخالفانش همدست شده است.

او مدعی شد: «فکر می کنم این دوازدهمین بار است که به عنوان نخست‌وزیر در سازمان ملل سخنرانی می‌کنم. همیشه، اعتراضات هم به نفع و هم علیه اسرائیل وجود داشته است اما این بار شاهد تظاهرات افرادی علیه اسرائیل هستیم که با سازمان آزادیبخش فلسطین، ایران و دیگران متحد می‌شوند».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با این سوال مواجه شد که آیا از دعوت نشدن به کاخ سفید و دیدار با جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، ناامید شده است؟

بنیامین نتانیاهو پاسخ داد: «آنچه مهم است این است که چه چیزی بحث خواهد شد و نه اینکه مکان (دیدار کجا باشد). من اکنون به مجمع عمومی سازمان ملل می‌روم که در آنجا نماینده اسرائیل در برابر ملت‌های جهان خواهم بود. من همچنین با بسیاری از رهبران جهان به ویژه رئیس‌جمهور بایدن ملاقات خواهم کرد، که با آنها مهمتر از هر موضوع دیگر، درباره ایران و گسترش دایره صلح (سازش با دیگر کشورها) گفت‌وگو خواهم کرد».

وی همچنین اعلام کرد که در حاشیه نشست نیویورک با اولاف شولتز صدراعظم آلمان، ولودیمی زلنسکی رئیس‌جمهور اوکراین، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه و بسیاری دیگر از سران کشورهای آسیایی، اروپایی و آفریقایی دیدار می‌کند.

نخشت‌وزیر تنها دارنده سلاح اتمی در منطقه غرب آسیا پیش از ترک فرودگاه بن گوریون تل‌آویو به مقصد آمریکا علیه ایران و برنامه هسته‌ای صلح آمیز این کشور موضعگیری کرد.

نتانیاهو مدعی شد: «امروز جهان می‌بیند و من قطعا بر این موضوع تاکید خواهم کرد که ایران تمام تعهدات خود را نقض می‌کند، وقیحانه دروغ می‌گوید و قصد دارد هم سلاح هسته‌ای تولید کند و هم به تجاوزات خود در منطقه ادامه دهد. ما با هر دوی اینها مقابله خواهیم کرد. من امروز تهدیدهای یکی از مقامات رژیم ایران را شنیدم. پیشنهاد می‌کنم ما را تهدید نکند. او و این رژیم باید بدانند که ما به هر حمله‌ای به مردم و شهروندانمان با قدرت پاسخ خواهیم داد».

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است در سفر به آمریکا، به کالیفرنیا برود و با ایلان ماسک مدیر شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) درباره «هوش مصنوعی و سرمایه گذاری در اسرائیل طی سال‌های آینده» گفت‌وگو کند.

اظهارات نتانیاهو درباره همدست شدن رهبران اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با ایران و دیگران در شرایطی مطرح شده که ساکنان سرزمین‌های اشغالی روز شنبه برای سی و هفتمین هفته متوالی علیه نخست وزیر این رژیم تظاهرات کردند. طبق گزارش‌ها، تظاهرات گسترده‌ای در تل‌آویو برگزار شده و طی آن ده‌ها هزار نفر در تظاهرات حضور یافتند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.