امید عالیشاه که به تازگی از بند مصدمیت رها شده و در تمرینات گروهی تیمش حضور دارد، براین باور است که پرسپولیس می‌تواند دوباره در فینال آسیا حاضر شود.

امید عالیشاه: می‌خواهیم دوباره فینالیست آسیا شویم/ با تماشاگران‌ قدرتمان مقابل رونالدو چند برابر می‌شد

عالیشاه با نزدیک شدن به بازی با النصر عربستان تلاش می‌کند با بیان این جملات یادآور روزهای خوش پرسپولیس در آسیا شود

*فکر می کنی پرسپولیس شروع خوبی در جام باشگاه ها داشته باشد؟

 ما دوبار به فینال آسیا رفتیم که هر دو بار من در پرسپولیس حضور داشتم و تلاش بچه‌ها را دیدم. در بار دوم که به فینال رسیدیم واقعا شرایط نا برابری با دیگر تیم‌ها داشتیم و مشکلات بزرگی سر راه ما بود اما درنهایت به فینال رفتیم و اتفاق بزرگی را رقم زدیم. پرسپولیس در فوتبال آسیا صاحب اصالت است و با اینکه ما قهرمان آسیا نشدیم اما فوتبال آسیا روی ما حساب باز می‌کند و قطعا تیم‌هایی که مقابل ما قرار می‌گیرند می‌دانند بازی ساده‌ای پیش رو ندارند.»

* درباره تقابل با ستاره‌های تیم النصر عربستان  چه نظری داری؟

فوتبال عربستان در سال جاری هزینه بسیاری برای فوتبال باشگاهی خود انجام داده و از جهات بسیاری توانسته نگاه‌ها را به سمت و سوی خود جلب کند. اما به هرحال قاعده بازی مقابل تیم‌های عربی را می‌دانیم وبارها مقابل تیم‌های سعودی بازی کردیم و با فوت و فن کار آن‌ها به خوبی آشنایی داریم. فوتبال هم یک ورزش گروهی است واین طور نیست که یک بازیکن بخواهد داخل زمین همه کار انجام بدهد. بازی سختی پیش روی النصر خواهد بود و با امید بسیاری مقابل این تیم قرار می‌گیریم. به دنبال رسیدن به امتیاز کامل این بازی هستیم. باید از میزبانی خودمان نهایت استفاده را ببریم.»

* برخی پرسپولیس را از پیش بازنده می‌دانند

اصلا این طور نیست. اینکه بخواهند ما را از پیش بازنده بدانند تحلیل درستی نیست. ما پرسپولیس هستیم و کلی هوادار پشت سرما است و حق نداریم نا امید وارد زمین شویم. اگر نگاهی به ترکیب ما بیندازید می‌بینید که بازیکنان بزرگی درتیم ما قرار دارند که با تیم‌های مطرح جهان بازی کرده‌اند. مطمئن باشید نمایشی از پرسپولیس خواهید دید که لذت خواهید برد. مطمئن باشید پرسپولیس فوتبال ایران را رو سفید خواهد کرد. ما به دنبال فینالیست شدن دوباره در آسیا هستیم.

*در مورد نبود تماشاگران هم صحبت می کنی؟

خیلی جای شان خالی است و اگر بودند قدرت ما چند برابر میشد. اما تلاش می کنیم تا به جای همه انها بجنگیم و آبرومند بازی کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.