رئیس مرکز بهداشت ثامن و مسئول کمیته بهداشت وسلامت قرارگاه خدمات سفر مشهد گفت: در دهه پایانی ماه صفر، بیش از ۳۴ هزار خدمت در ایستگاه‌های سلامت و استقبال از زائر مشهد مقدس ارائه شد.

ارائه بیش از ۳۴ هزار خدمت در ایستگاه‌های سلامت و استقبال از زائر مشهد مقدس

به گزارش قدس خراسان به نقل از وبدا، فریدرضا صحی‌زاده با اشاره به حضور میلیونی زائران بارگاه منور رضوی در مشهد مقدس اظهر کرد: فعالیت ایستگاه‌های سلامت شهر مشهد و مسیرهای منتهی به حرم مطهر  از ۱۵ الی ۲۵ شهریور( همزمان با دهه پایانی ماه صفر ) ادامه داشت و در این ایستگاه‌ها بیش از ۳۴ هزار خدمت به زائران و مجاوران در ایستگاه‌های سلامت و مبادی ورودی به حرم مطهر رضوی ارائه شد.

وی تصریح کرد : در راستای ارائه خدمات مناسب به زائرین و مجاورین رضوی، ایستگاه‌های سلامت و استقبال از زائر با حضور تیم‌های سلامت متشکل از پزشک، پرستار، کارشناس مراقب سلامت با همکاری مراکز پنج گانه مشهد مقدس، بسیج جامعه پزشکی و... برپا شد و خدماتی همچون ویزیت پزشک، خدمات پرستاری، سنجش فشار خون، تست قند، مشاوره جوانی جمعیت و فرزند آوری، توزیع محتوای آموزشی، بازدید از اماکن عمومی، تهیه و توزیع مواد غذایی، موکب‌ها و حسینیه و... ارائه شد.

وی تصریح کرد: در قالب این برنامه، ۱۲۱۳۸ نفر غربالگری فشار خون،۱۹۷ نفر تست قند، ۵۸۵۲ویزیت پزشک، ۱۲۱۳۶ نفر آموزش و مشاوره، ۱۵۰۱نفر خدمات پرستاری و ۳۲۱۹ توزیع محتوای آموزشی ارائه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.