۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 916887

رکنا: یکی از هواداران نیوکسل شب گذشته در میلان هدف ضربات چاقو قرار گرفته است.

عکس| چاقوکشی در لیگ قهرمانان

به گزارش قدس آنلاین، نیوکسل شب گذشته در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان در ورزشگاه سن سیرو به مصاف میلان رفت و با تساوی بدون گل برابر این تیم متوقف شد.

درگیری و تنش بین هواداران تیم‌های ایتالیایی و انگلیسی همیشه وجود داشته اما اتفاق ناگواری که شب گذشته رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

یکی از هواداران نیوکسل به نام ادی مک‌کی 58 ساله که برای تماشای این بازی راهی سن سیرو شده بود، به محض خروج از ورزشگاه و در حالی که به همراه پسرش و دوست نزدیکش قصد بازگشت به هتل محل اقامتش را داشت هدف ضربات چاقو قرار گرفت.

دیلی میل خبر داده که هشت نفر او را احاطه کردند و دو ضربه چاقو به دستش و همچنین یک ضربه هم به کمرش وارد شده است که باعث شده او بلافاصله روی زمین بیفتد و خونریزی کند.

واکنش سریع همراهان او و حضور به موقع نیروی پزشکی باعث شد که این هوادار بلافاصله راهی بیمارستان شود و در حال حاضر شرایط او به ثبات رسیده و خطری تهدیدش نمی‌کند.

درگیری بین هواداران فوتبال ایتالیا و انگلیس از دهه 1990 میلادی کلید خورد و تا به امروز ادامه داشته و صحنه‌های زشتی را در درون و بیرون ورزشگاه‌ها رقم زده است.

میلان

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.