فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد گفت: همایش بزرگ طلایه‌داران گام دوم انقلاب پنجم مهرماه با حضور ۳۰۰۰ جوان برگزار خواهد شد.

برگزاری همایش طلایه‌داران گام دوم انقلاب در خرم‌آباد

به گزارش قدس انلاین، محمد برامکی بیست و نهم شهریورماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: یکی از بازوهای توانمند ما در همه عرصه‌ها اصحاب رسانه هستند.

وی تأکید کرد: بسیج خواستگاه مطالبه صحیحی و پیگیری مطالبات به حق مردم و تحقق مردم‌سالاری دینی است.

برامکی با اشاره به این‌که دفاع مقدس در لحظه و زمانی شروع شد که کشور از لحاظ داخلی و خارجی به ثبات لازم نرسیده و از نظر امنیتی و دفاعی ثبات نداشتیم، تصریح کرد: ابتدای هفته دفاع مقدس روز مرور مظلومیت و ظلمی است که به یک کشور نوپا و تازه انقلاب کرده شد که با رهبری امام خمینی(ره) و جانفشانی مردم اتفاقی افتاد که تا دنیا دنیاست پابرجاست.

وی با اشاره به این‌که هفته دفاع مقدس امسال در حالی شروع می‌شود که مردم ما موفقیت‌های بزرگی به دست آوردند، بیان کرد: کشور در امنیت کامل است و مردم قدردانی داریم که علی‌رقم مشکلاتی که دارند می‌دانند مسئولان تمام تلاش خود را برای رفع آن‌ها می‌کنند.

برامکی با اشاره به طراحی ۶۵ برنامه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، یادواره شهدا و ... برای اجرا در هفته دفاعمقدس توسط سپاه ناحیه خرم‌آباد، ادامه داد: در اولین روز از این هفته نمایشگاه اسوه را افتتاح خواهیم کرد و در کنار آن جشن شکوفه‌ها و نیکوکاری را داریم.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به افتتاح طرح‌های سازندگی در هفته دفاع مقدس، اضافه کرد: با توجه به تنش آبی که امروز در کشور شاهد هستیم اما بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی با اجرای کانال‌های آب بر و دسترسی مردم به ویژه روستاهای محروم و جاهایی که منابع آبی سالم نیاز دارند و جهت بالا بردن کیفیت و کمیت کشت محصولات کشاورزی پای کار آمده به طوری که امسال نیز در کشت گندم دوباره خودکفا شدیم.

وی تصریح کرد: یک روز از هفته دفاع مقدس مربوط به افتتاح طرح‌های بسیج سازندگی است که مرمت، زیباسازی و بهسازی مدارس نیز جزو این طرح‌هاست.

برامکی با اشاره به این‌که ساخت منازل مناطق محروم را در دستور کار قرار دادیم، بیان کرد: خرم‌آباد در غرب کشور بیشترین گروه جهادی را دارد.

فرمانده سپاه ناحیه خرم‌آباد با اشاره به انجام برنامه‌هایی در عرصه فضای مجازی در راستای ساماندهی و سازماندهی گروه‌های مجازی تحت عنوان گردان سایبری افزود: گردهمایی رزمندگان گردان انبیا را خواهیم داشت و برنامه بزرگ طلایه‌داران گام دوم انقلاب را داریم که پنجم مهرماه با حضور ۳۰۰۰ جوان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند: «امروز مردم ما و توده‌های میلیونی آن از مردم حجاز در عهد رسول‌الله(ص) و کوفه در عهد امیرالمومنین(ع) بهتر هستند»، مردم ما در سطح عالم بی‌نظیر هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.