هزینه سرویس مدارس در سطح شهر بجنورد مصوب شورای ترافیک و حمل‌ونقل استان، در بجنورد ۴۰۰ هزار تومان، در شهرک فرهنگیان و خداقلی ۴۵۰ و شهرک گلستان ۵۲۰ هزار تومان اعلام شد.

هزینه سرویس مدارس در سطح بجنورد اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس ، امروز جلسه شورای همتای خراسان‌شمالی با محوریت سرویس مدارس و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رئیس آموزش و پروش استان برگزار شد.

در این نشست بر خط کشی معابر با هدف سهولت در عبور و مرور مدارس در هفته اول مهر ماه تاکید شد و در خصوص سرویس مدارس، مقرر شد آژانس ویژه بانوان ۱۱۰ مدرسه را پوشش دهد و هزینه سرویس مدارس در سطح شهر بجنورد مصوب شورای ترافیک و حمل‌ونقل استان، در بجنورد ۴۰۰ هزار تومان، در شهرک فرهنگیان و خداقلی ۴۵۰ و شهرک گلستان ۵۲۰ هزار تومان اعلام شد.

در این جلسه گزارش ابلاغ آئین‌نامه اجرایی حمل‌ونقل دانش آموزان مدارس در سال جاری ارائه شد اما با توجه به تاریخ ابلاغ، آئین‌نامه اجرایی در سال جاری قابلیت اجرا نداشته و با آماده‌سازی زیر ساخت‌ها در سال آینده قابلیت اجرا پیدا خواهد کرد. 

همچنین گزارشی از وضعیت دوربین های ترافیکی و راه‌اندازی اتاق سرور ارائه شد و قول اتمام کار تا پایان مهر توسط شهردار بجنورد داده شد.

پایان پیام/س

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.