۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
کد خبر: 917873

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه کندوان پُرترافیک شد، گفت: درصورت افزایش حجم ترافیک اعمال محدودیت یک‌طرفه را در محور کندوان خواهیم داشت.

کندوان یک‌طرفه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال اظهار کرد: درحال حاضر تردد خودروها در محور کندوان به‌صورت پرحجم و در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان گزارش شده است. 

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های ترافیکی کماکان در جاده‌های شمال ادامه دارد، افزود: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت در محور هراز از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه یکم و یک‌شنبه دوم مهر ماه نیز اجرا می‌شود. 

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج-چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه یکم ، یک‌شنبه دوم ، دوشنبه سوم و سه‌شنبه چهارم مهر ماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود. 

جهان‌تاب به ممنوع بودن تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: تردد تمامی کامیون‌ و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای شنبه یکم و یک‌شنبه دوم مهر از محور هراز ممنوع است. 

وی با اشاره به اعمال محدودیت یک‌طرفه مقطعی در محور هراز طی امروز شنبه یکم مهر ماه امسال، گفت: تردد انواع تریلرها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز در محور سوادکوه در دستور کار قرار دارد. 

رئیس پلیس راه مازندران گفت: البته اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود که در این صورت اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه صورت می‌گیرد. 

 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.