- نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تمام فشارهایی که در تمام ۴۵ سال انقلاب اسلامی بر ما وارد کردند تماماً به منزله یک واکسن در برابر بیماری است.

فشارها علیه انقلاب اسلامی ایران نقش واکسن دربرابر بیماری‌ را دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد عصر امروز شنبه در دیدار فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) آغاز امامت امام زمان (عج) و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

وی با اشاره به آیه ۳۱ سوره آل عمران «قُلْ إِنْ کُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ وَیَغْفِرْ لَکُمْ ذُنُوبَکُمْ»؛ بگو اگر خدا را دوست می‌دارید مرا پیروی کنید تا خدا شما را دوست دارد و گناه شما را ببخشد، بیان کرد: انسان اگر بخواهد محبوب خداوند شود حداقل باید سه اتفاق برای او بیافتد.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، «کسب معرفت» نخستین گام برای محبوب خداوند متعال شدن است، ادامه داد: منطقه ذات خداوند متعال منطقه ممنوعه است و کسی راه پیدا نمی‌کند. تنها یک منطقه است و آن فعل خداوند متعال است. به هر حال در همه این مناطق انسان به مقداری که در توانش هست باید راه پیدا کند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه وقتی انسان معرفت پیدا کرد محبت حاصل می‌شود، تصریح کرد: «محبت» دومین گام محبوب خداوند متعال شدن است. به میزانی که دامنه گسترده باشد محبت ایجاد می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد، اطاعت را سومین گام برای محبوب خداوند متعال شدن معرفی کرد و گفت: غیر از معصوم امکان خطا دارد وقتی انسان آلوده می‌شود از خداوند متعال فاصله می‌گیرد. چنین انسان فراری باید تلاش کند تمام ما یملک خودش را تبدیل به ارزی کند که در آن منطقه قابل استفاده باشد.

وی ادامه داد: انسانی که با معصیت و نافرمانی فرار کرده باید به آغوش خداوند متعال برگرد و هر آنچه می‌تواند باید اعمال خود را به ارز آخرتی تبدیل کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: خداوند متعال بندگان خود را دوست می‌دارد، وقتی کسی محبوب خداوند می‌شود یاری پروردگار متوجه او خواهد شد اما آن شخص متوجه نخواهد بود.

امام جمعه اهواز تأکید کرد: تمام فشارهایی که در تمام ۴۵ سال انقلاب اسلامی بر ما وارد کردند تماماً به منزله یک واکسن در برابر بیماری است. فشارهایی که در تمام این سال وارد شده روح از بدن انسان طلوع می‌کند و انگیزه‌ای از بدن انسان می‌جوشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد اظهار کرد: اگر این فشارها نبود این تراوش‌های فکری، نبوغ و استعدادها حاصل نمی‌شد. جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مثل واکسنی بود که تا در برابر تمام بیماری‌هایی که به انقلاب وارد می‌شد، حفظ کند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان تصریح کرد: تنها قدرتی که خود را در برابر دیگر قدرت‌ها نشان می‌دهد، اسلام و در رأس آن مذهب تشیع است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.