فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار گفت: امروز ایران اسلامی در همه حوزه‌ها تولید محور شده است.

ایران اسلامی در همه حوزه‌ها تولید محور شده است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام مهدی طائب در همایش بصیرتی فرهنگیان شهرستان بردسکن که به همت مدیریت آموزش و پرورش و با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه و شهرداری و شورای اسلامی این شهر با حضور فرهنگیان در محل فرهنگسرای شهرداری برگزار شد، ضمن شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز امامت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف اظهار کرد: دولت سیزدهم توانست علی رغم همه مشکلات اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهد و امروز ایران اسلامی توانسته در همه حوزه‌ها تولید محور شود.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار بیان کرد: رای ایجاد قدرت اقتصاد مقاومتی است و اقتصاد مقاومتی یعنی گذر از اقتصاد نفتی و به سمت تولید محور است.

وی اظهار کرد: امروز قطار انقلاب علی رغم همه مشکلات در مسیر خود در حرکت است و امروز ایران اسلامی می‌تواند موشکی را تولید کند که آمریکایی‌ها نتوانند همانند آن را تولید کنند.

طائب به انتخابات یازدهم اسفند ماه اشاره کرد و افزود: علی رغم همه تبلیغات مسموم که مشارکت مردم در این دوره از انتخابات نسبت به دوره‌های قبل کمتر است، ملت ایران در یازدهم اسفند ماه با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای به اثبات خواهند رساند وفادار به نظام و ولایت فقیه هستند و پوزه دشمنان را به خاک خواهند مالید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار افزود: برای ظهور آقا امام زمان باید سه مولفه نظامی امنیتی و اقتصادی مورد توجه قرار بگیرد و یکی از اهداف انقلاب ایجاد قدرت برای امام زمان است.

وی گفت: امروز ایران اسلامی به لحاظ نظامی در دنیا به یک ابر قدرت تبدیل شده است که این مهم برگرفته از محصول دوران ۸ سال دفاع مقدس است.

طائب با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین گفت: معلمین می‌توانند با توجه به نقشی که در حوزه تعلیم و تربیت دانش آموزان دارند در حوزه جهاد تبیین به بهترین نحو ممکن نقش آفرینی کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار در بخش دیگر از سخنان خود به سیر ترورها و طراحی‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون اشاره کرد و افزود: تمام اهداف دشمنان بر این بوده است که ایران اسلامی را در اهداف خود ناکام کند ولی به حول قوه الهی و با تدابیر مقام معظم رهبری و سخنان معظم له در مناسبت‌های مختلف و حضور در صحنه مردم تمامی توطئه‌ها و ترفندهای آن‌ها نقش بر آب شده است.

در ابتدای این همایش علی اکبر چراغیان، مدیر آموزش و پرورش بردسکن به برنامه‌ها و اولویت‌های کاری آموزش و پرورش با توجه به سند تحول بنیادین اشاره  و شعار آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید  اشاره  و در این رابطه مطالبی را بیان کرد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن توجه به حوزه ایثار و شهادت، عفاف و حجاب و مباحث تربیتی و آموزشی را از دیگر برنامه های این مدیریت اعلام کرد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.