مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: امروز یکی از قدرت‌های نو ظهور جهان، ایران اسلامی است و بسیاری از تلاش‌ها در منطقه و سطح بین الملل بدون نقش آفرینی نظام جمهوری اسلامی نتیجه‌ای بدنبال ندارد.

امروز یکی از قدرت‌های نو ظهور جهان، ایران اسلامی است
به گزارش قدس خراسان، سردار سرتیپ دوم پاسدار حسینعلی یوسفعلی‌زاده عصر یکشنبه و در سومین روز هفته دفاع مقدس در آیین افتتاح یادمان شهدای بخش قاسم آباد از توابع شهرستان خواف اظهار کرد: جایگاه و منزلت نظام جمهوری اسلامی در سطوح ملی و بین المللی مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی افزود: تا زمانی که مردم آماده از خودگذشتگی در راه آرمان ها و ارزش‌ها باشند پیروزی ها استمرار می‌یابد.

وی ادامه داد: با مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران و نیروهای مسلح دشمنان و حامیان آن‌ها به اهداف خصمانه خود نرسیدند و نظام جمهوری اسلامی از میان همه مشکلات، حوادث و سختی ها سرفراز بیرون آمد.

یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: دشمنان قسم خورده و هم پیمانان آنان که به اهداف خود در ضربه زدن به جمهوری اسلامی نرسیدند، امروز که نفوذ و اقتدار این نظام را در مقیاس ملی و منطقه‌ای و بین المللی مشاهده می‌کنند چاره‌ای جز تحمل و سکوت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.