۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 918278

علی مبخوت روی 10 گل از چهارده گل اخیر الجزیره برابر اتحاد کلباء نقش مستقیم داشته است.

مبخوت بلای جان تیم فرهاد!

به گزارش قدس آنلاین، نتایج هفته سوم لیگ حرفه‌ای امارات، ادنوک لیگ، با تغییر جزئی در جدول رده‌بندی همراه بود و العین به صدر جدول رفت و شباب الاهلی به رده دوم سقوط کرد.

العین پس از پیروزی پر گل 6 بر صفر مقابل عجمان، با کسب 9 امتیاز به صدر جدول رده بندی رسید. شباب الاهلی نیز با غلبه بر البطائح، شمار امتیازات خود را به عدد 9 رساند ولی به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاد. الوصل نیز دیگر تیم 9 امتیازی لیگ پس از پیروزی 3 بر 2 برابر بنی یاس، در جایگاه سوم قرار دارد.

از دیگر نتایج مهم این هفته، می توان به پیروزی 4 بر صفر الجزیره برابر اتحاد کلباء اشاره کرد. تیم فرهاد مجیدی با یک امتیاز در جایگاه یازدهم باقی ماند و الجزیره نیز به رده چهارم رسید.

الوحده با احمد نوراللهی نیز موفق شد با یک گل حتا را شکست داده و شمار امتیازاتش را به عدد 6 برساند. این تیم نیز جایگاه خود را به رده پنجم ارتقا داد. الشارجه نیز با یک گل از سد میزبان خود النصر عبور کرد و با 6 امتیاز در رده ششم ایستاد.

این هفته از رقابت های ادنوک لیگ شاهد به ثمر رسیدن 21 گل در 7 بازی بود که میانگین 3 گل در هر مسابقه را به ثبت رساند. ضمن اینکه داوران 33 بار از کارت زردهای خود استفاده کردند و یک بازیکن نیز از زمین بازی اخراج شد.عبدالله ادریس، بازیکن الجزیره با گلی که برابر اتحاد کلباء به ثمر رساندن، دومین گل خود در لیگ امارات را به ثبت رساند و نکته عجیب اینکه او هر دو گل خود را وارد دروازه کلباء کرده است.

گل عبدالله غانم بازیکن الشارجه در دیدار مقابل النصر، دومین گل او در تمام دوران حضور در لیگ بود. نکته جالب اینکه نخستین گل او به اتحاد کلبا در سپتامبر 2019 به ثمر رسید.العین موفق شد در نیمه اول مقابل عجمان چهار گل به ثمر برساند و در این زمینه هت تریک کند. آنها پیش از این در فوریه 2015 (7-1) و فوریه 2018 (7-0) در نیمه های نخست تقابل با عجمان، چهار گل به ثمر رسانده بودند.علی مبخوت با زدن 6 گل و دادن 4 پاس گل، روی 10 گل از 14 گل اخیر الجزیره مقابل اتحاد کلباء نقش مستقیم داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.