جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: یکی از برکات انقلاب اسلامی تغییر نگاه و جایگاه سرباز در کشور بود که با حاکم شدن تفکر دینی و انقلابی، سرباز و سربازی به یک خدمت مقدس و مجاهدت تبدیل شد و امروز خدمت مقدس سربازی در نظام اسلامی به یک عبادت تبدیل شده است.

 یکی از برکات انقلاب اسلامی تغییر نگاه و جایگاه سرباز در کشور بود

به گزارش قدس خراسان، امیر سرتیپ دوم علی خلیل آبادی صبح دوشنبه در مراسم صبحگاه عهد سربازی کارکنان پایور و وظیفه این منطقه همزمان با سالروز امامت و ولایت حضرت ولی عصر (عج) پیروزی را وعده حتمی الهی پس از هر مقاومتی عنوان و اظهار کرد: دشمنان اسلام سعی دارند با ایجاد فضای غبارآلود مواضع خود را به پیش ببرند، اما مسلمانان با اتحاد و هوشیاری کامل در مقابل دشمنان تا پای جان ایستاده‌اند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه هرکجا سازش بوده نتیجه‌ای جز ذلت و انفعال وجود نداشته است، بر تجدید بیعت سربازان آن حضرت در سالروز آغاز امامت امام زمان (عج) با پیام ایستادگی در مسیر حق و عدالت اشاره کرد.

وی با اشاره به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا که فرمودند: «خدمت وظیفه عمومی خدمت واقعاً مقدسی است که در زمان جنگ و صلح در صف اول نیازهای کشور قرار دارد»، گفت: خدمت مقدس سربازی در کشور ما علاوه بر اینکه رعایت مسئله قانون است، مقوله‌ای ارزشی است و خدمت در این لباس مقدس مثل قرآن خواندن و جهاد فی سبیل الله است.

خلیل آبادی با اشاره به اینکه وجود سربازان برای نظام بسیار مهم و تأثیر گذار است، تصریح کرد: سربازان ما در حفظ امنیت و آرامش کشور بسیار تاثیرگذارند و یکی از مزایای این دوران نظم پذیری، قانونمندی و افزایش حس تعلق به سرزمین عزیزمان ایران است و امیدواریم مهارت‌های زندگی دسته جمعی شما عزیزان نیز ارتقا یابد.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق افزود: امنیت برای همه ملت‌ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و ظرف هر کار اقتصادی، اجتماعی و.... امنیت است و نقش سربازان در نیروهای مسلح بی بدیل است و حداقل نیمی از نقش دفاعی امنیتی نیروهای مسلح از بدو انقلاب توسط سربازان تأمین شده است.

وی بیان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی تغییر نگاه و جایگاه سرباز در کشور بود که با حاکم شدن تفکر دینی و انقلابی، سرباز و سربازی به یک خدمت مقدس و مجاهدت تبدیل شد و امروز خدمت مقدس سربازی در نظام اسلامی به یک عبادت تبدیل شده است.

خلیل آبادی تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی سربازان فداکار در کشور علاوه بر اینکه به وظایف حساس خود به خوبی عمل کردند، در میدان‌های دفاع هم همه جانبه در حال خدمت‌رسانی، اقدامات امدادی و متعهدانه حضور فعال داشتند.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در ادامه این مراسم با تاکید بر وفاداری کارکنان وظیفه پدافند هوایی شمال شرق به سوگند سربازی خود اظهار کرد: کارکنان وظیفه منطقه پدافند هوایی شمال شرق بر سوگند سربازی خود با امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تا پای جان وفادار خواهند بود. تجدید سوگند امروز، فرصتی برای بیشتر اندیشیدن درباره روش‌های انجام بهتر وظیفه سربازی و ارتقا بصیرت، دینداری و ولایت مداری ما در دوران فتنه هاست.

وی با اشاره به چهار دهه استقامت ملت در برابر انواع توطئه‌های دشمنان و ناکامی تمامی نقشه‌های آنان گفت: اینک دشمنان به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند که به توفیق الهی و با همراهی مردم و اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در این جنگ هم دشمن ناکام خواهد ماند و آنکه پیروز و سربلند در تاریخ خواهد ماند، ملت مقتدر و ولایی ایران اسلامی تحت فرماندهی رهبر انقلاب خواهد بود.

خلیل آبادی با بیان اینکه رزمندگان اسلام با نثار جان خود در هشت سال دفاع مقدس از شرف، عزت و تمامیت ارضی نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند، تصریح کرد: اگر امروز دانشمندان ما در علوم مختلف و سلاح‌های نظامی سرآمد جهانیان هستند به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان دفاع مقدس است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق در پایان خاطرنشان کرد: باید از خداوند متعال بخواهیم تا افتخار سربازی و تجدید بیعت و میثاق با امام زمان (عج) را به صورت استوار ادامه بدهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.