فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی در حوزه حواله‌های جعلی خودرو و تلاش برای احقاق حق ۱۳۷ مالباخته مرتبط با این پرونده خبر داد.

 کلاهبرداری ۲۰۰۰ میلیارد ریالی فروش خودرو در کرمان

به گزارش قدس آنلاین، سردار ناصر فرشید امروز دوشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: با ارجاع چندین پرونده و شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان از طریق فروش حواله‌های جعلی خودرو منجر به ایراد خسارت‌های سنگین به مردم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان کرمان قرار گرفت.

وی افزود: در این پرونده مالباختگان از طریق آگهی‌های فریبنده برخی شبکه‌های پیام رسان به خرید انواع خودروهای داخلی و خارجی تا ۳۰۰ و حتی ۵۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر ترغیب و با قراردادهای ۹۰ روزه نسبت به واریز وجه به حساب آنها اقدام و کلاهبرداران نیز با تحویل تعدادی خودرو به متقاضیان در موعدهای مقرر، مردم را به خرید مجدد و هم چنین افزایش خودروهای ثبت نامی ترغیب می‌کردند اما در ادامه پس از دریافت مبالغ هنگفت به هیچ طریق پاسخگوی مراجعان و مالباختگان نبودند.

فرشید تصریح کرد: در این راستا با پیگیری‌های پلیس آگاهی پنج نفر از اعضای این باند کلاهبرداری دستگیر و تاکنون ۱۳۷ مالباخته که جمعاً بیش از ۲,۰۰۰ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده شناسایی شده و تلاش برای احقاق حق آنها و بازگرداندن سرمایه‌هایی که برای خرید خودرو از دست داده‌اند، در حال انجام است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.