رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران از رشد تردد در روزهای پایانی تابستان خبر داد.

رشد تردد در محورهای مازندران

به گزارش قدس آنلاین، محسن هاشمی از ثبت بیش از ۱۳ میلیون و ۴۶۴ هزار تردد در سطح محورهای استان در بازه زمانی ۲۱ لغایت ۲۶ شهریورماه خبر داد و اظهار کرد: برابر آماربدست آمده از ۱۱۱ سامانه تردد شماری منصوب در محورهای استان، طی ایام متاثر از تعطیلات پایانی تابستان بیش از ۱۳ میلیون و ۴۶۴ هزار تردد از انواع وسایل‌نقلیه در جاده‌های استان ثبت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۱ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: در محورهای مواصلاتی استان با استان‌های تهران و البرز در ایام تعطیلات مذکور مجموعا ۷۰۴ هزار و ۹۰۱ تردد وسایل نقلیه در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان ثبت شد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حاکی از افزایش ۶ درصدی تردد بوده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های راهداری مازندران ادامه داد: همچنین این میزان از تردد در مقایسه با ایام متاثر از تعطیلی اربعین حسینی(ع) نیز افزایش ۸ درصدی داشته است به عبارتی میزان تردد وسایل‌نقلیه در تعطیلات اخیر، پیک تردد در ایام تابستان سالجاری بوده است.

هاشمی یادآور شد: برابر تحلیل ساعتی ترددها، ساعات ۱۵ الی ۲۱ هر روز بیشترین تردد در سطح محورهای مواصلاتی مذکور به ثبت رسیده است.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.