معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ۱۰۰ زن از ۴۰ کشور جهان دعوت شده‌اند که هیات انتخاب جشنواره رسانه‌ای خورشید با توجه به سوابق و فعالیت‌های ویژه این افراد در حوزه زن و رسانه، ۱۵ نفر را معرفی خواهد کرد.

حضور ۱۰۰ بانوی فعال در عرصه رسانه از ۴۰ کشور در نخستین جشنواره رسانه‌ای خورشید

به گزارش قدس خراسان، فرشاد مهدی‌پور از حضور ۱۰۰ بانوی فعال در عرصه رسانه از ۴۰ کشور در ایران خبر داد.

معاون امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره رسانه‌ای خورشید گفت: این رویداد در دو بخش داخلی و بین‌الملل برگزار می‌شود که در بخش داخلی بیش از۲۴۰ اثر ازخبرنگاران داخلی در حوزه زنان و خانواده به دبیرخانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: ۱۰۰ زن از ۴۰ کشور جهان دعوت شده‌اند که هیات انتخاب جشنواره با توجه به سوابق و فعالیت‌های ویژه این افراد در حوزه زن و رسانه، ۱۵ نفر را معرفی خواهد کرد، زنان فعال رسانه‌ای موثر در جهان به جشنواره دعوت شدند تا بتوانیم شعار این رویداد فرهنگی رسانه‌ای را محقق کنیم.

وی افزود: مدیران رسانه‌ای زن جهان اعم از الجزیره، تلویزیون چین، خبرگزاری روسیه و خبرگزاری دولتی مکزیک و زنان تاثیرگذار آسیایی و ۶ کشور اروپایی از جمله انگلیس، ایتالیا، فرانسه، کرواسی به ایران دعوت شده‌اند و تلاش شده است که با حضور زنان فعال رسانه‌ای موثر جهان در ایران،  شعار این رویداد فرهنگی رسانه‌ای را محقق کنیم.

مهدی‌پور گفت: اختتامیه نخستین جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای خورشید هشتم مهر با سخنرانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون امور زنان رییس جمهور در مشهد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.