معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: کسانی که طی سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ در طرح نهضت ملی مسکن، زمین دریافت کرده‌اند فقط یک ماه فرصت دارند نسبت به ساخت و ساز اقدام کنند.

تعیین مهلت یک ماهه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا عباس‌زاده روز سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن استان که در شهرستان طبس برگزار شد، افزود: این افراد اگر ساخت و ساز را شروع نکنند زمین از آنها پس گرفته می‌شود و به متقاضیان حائز شرایط تحویل خواهد شد.

وی گفت: برای افرادی که آمادگی ساخت و ساز زمین را ندارند در مراحل بعد زمین واگذار می‌شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: این تصمیم را برای همه واگذاری‌های طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان اعلام می‌کنیم تا افراد حائز شرایط برای پروانه ساختمانی اقدام کرده و ساخت و ساز را شروع کنند.

تعیین مهلت یک ماهه برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در خراسان جنوبی

وی با بیان اینکه جلسه شورای مسکن استان برای بررسی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان طبس تشکیل شد گفت: الحاق و واگذاری زمین به متقاضیان و نیز روند اجرای خدمات زیربنایی آب، برق و گاز سایت‌های مربوط به نهضت ملی مسکن در شهرهای طبس، دیهوک و عشق آباد مورد بررسی قرار گرفت.

عباس‌زاده با تاکید بر اینکه طبس به لحاظ تعداد متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن جزو شهرستان‌های برتر استان است، اظهار داشت: هدف ما تامین زمین لازم برای متقاضیان است و مشکلی در واگذاری زمین برای افرادی که دارای شرایط هستند، نداریم.

وی افزود: در شهرستان طبس سه سایت ۵۰ هکتاری، ۷۹ هکتاری و ۳۵۰ هکتاری برای طرح نهضت ملی مسکن الحاق شده و سایت دیگر ۹۸ هکتاری برای الحاق در دستور کار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ابراز امیدواری کرد که با این الحاقات، زمین لازم برای تمامی متقاضیان در شهرستان طبس حداکثر تا یک ماه آینده واگذار شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.