سمنان- جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از توزیع سه هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و محروم استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

توزیع ۳هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان استان سمنان

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، سردار منصور شوقانی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی حسینیه سپاه سمنان از اجرای رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در سراسر استان سمنان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.

وی با بیان اینکه طرح همکلاسی مهربان یکی از طرح‌های خوبی است که در هفته دفاع مقدس در سراسر استان سمنان برنامه‌ریزی شده است، تاکید کرد: این طرح در راستای جهاد علمی برای نیازمندان و دانش آموزان محروم به یاد و نام سه هزار استان سمنان برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه در قالب این طرح سه هزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش ریالی هر بسته نیم میلیون تومان در قالب یک رزمایش مواسات و همدلی مومنانه با حضور گروه‌های جهانی توزیع می‌شود، ابراز کرد: مجموعاً یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای تأمین این بسته‌ها هزینه شده است.

شوقانی با بیان اینکه این بسته‌های لوازم‌التحریر با مشارکت گروه‌های جهادی در سراسر استان سمنان توزیع شده است، گفت: هدف این طرح کمک به دانش آموزان محروم و به خصوص در نقاط کمتر برخوردار استان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.