همزمان با سفر دوم رئیس جمهور به استان فارس چند پروژه عمران شهری در شیراز به ارزش ۵۰ هزار میلیارد ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

افتتاح  ۵۰هزار پروژه عمران شهری در شیراز

به گزارش قدس انلاین، شهردار شیراز با اعلام این مطلب ، افزود: از جمله پروژه هایی که در سفر پیش روی رئیس جمهور در شیراز افتتاح خواهیم کرد می توان به بازار پروتئین، پردیس سینما جوان، آبنمای موزیکال و چند پروژه مربوط به سازمان مدیریت پسماند شهرداری اشاره کرد.

محمد حسن اسدی اظهار کرد: همچنین در این سفر شاهد افتتاح خط چهار قطار شهری شیراز از خیابان رازی به سمت فلکه خاتون، سیبویه، چهار راه شاهزاده قاسم، دروازه کازرون و چهار راه گمرک خواهیم بود.

شهردار شیراز گفت: در سفر دوم رئیس جمهور تقاضای واردات ۲۰۰ رام واگن مترو و همچنین تامین ۱۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری را خواهیم داشت.

اسدی افزود: همچنین تقاضای صدور مجوز ورود تعدادی ماشین آلات و دستگاه‌های دست دوم را برابر قانون خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در سفر دوم رئیس جمهور به فارس و شیراز در مجموع ۲۰۰ هزار میلیارد ریال پروژه شامل ۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه قابل افتتاح و ۱۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه کلنگ زنی و شروع عملیات اجرایی در حوزه عمران شهری مرکز استان انجام خواهد شد.
به گفته اسدی شهرداری شیراز تاکنون در نشست های مختلفی که در تهران و در مرکز استان برای هماهنگی سفر برگزار شده حضور فعال داشته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.