معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز، جزئیات نحوه برگزاری ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری شیراز و شهرستان‌های زیر مجموعه را اعلام کرد.

اعلام جزئیات ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری در شیراز

به گزارش قدس انلاین، مهرداد شریفی امروز، ۵ مهرماه در این باره در تشریح جزئیات ششمین دوره انتخابات سازمان نظام پرستاری شیراز و شهرستان‌های تابعه گفت: زمان اخذ آرا در حوزه‌های انتخاباتی شیراز و شهرستان‌های زیرمجموعه، همزمان با سراسر کشور، از ساعت ۷ صبح تا ۲۰ عصر روز جمعه، هفتم مهر ۱۴۰۲ است.

وی با اشاره به برگزاری فرآیند اخذ رأی در ۳۶ شعبه ثابت و سیار افزود: ۱۱ صندوق ثابت و ۹ صندوق سیار در شهر شیراز و ۱۶ صندوق ثابت در شهرستان‌های زیرمجموعه، برای اخذ آرای ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری فعالیت دارند.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری شیراز تأکید کرد: انتظار می‌رود اعضای جامعه پرستاری همچون گذشته با مشارکت حداکثری در این انتخابات، توجه خود را نسبت به سرنوشت و ارتقا سلامت در جامعه نشان دهند.

شریفی یادآور شد: هر عضو سازمان نظام پرستاری که دارای کارت سازمان نظام پرستاری باشد، می‌تواند به هفت پرستار، یک بهیار و یک کاردان یا کارشناس اتاق عمل یا بیهوشی، در مجموع به ۹ فرد موردنظر رأی دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.