وزیر راه و شهرسازی با تشریح اقدامات و هدف گذاری‌های صورت گرفته در حوزه حمل و نقل، گفت: اتصال دریای شمال و جنوب کشور با تکمیل خطوط ریلی طی ماه‌های آتی محقق می‌شود که در حوزه حمل‌ونقل و ترانزیت کشور تحولی بزرگ ایجاد خواهد کرد.

اتصال دریای شمال و جنوب تحولی بزرگ در حوزه حمل و نقل و ترانزیت ایجاد می‌کند

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایرنا، مهرداد بذرپاش در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شب خاطره‌ها که با تلاش مرکز مقاومت بسیج وزارت راه و شهرسازی در سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد، یکی از ماموریت‌های این وزارتخانه را گره گشایی از مشکلات مردم و خدمت به آنها عنوان کرد و افزود: باید با مجاهدت به این امر مهم سرعت بخشیم.

وی با اشاره به وجود نمادهای متعدد معماری و شهرسازی تمدن‌ساز در کشور همچون نقش‌جهان، اظهار داشت: تمدن‌سازی یکی از رویکردهایی است که در وزارت راه و شهرسازی در حوزه معماری و شهرسازی امکان تحقق دارد و در این دوره مصمم به تقویت این دیدگاه هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه یکی از مهمترین و کم‌سابقه‌ترین کارهایی که در موضوع تولید مسکن سیاستگذاری و انجام شد، تامین زمین بود که در این خصوص موفق عمل کردیم، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم امسال و سال آینده میزان قابل توجهی زمین را به متقاضیان واجد شرایط واگذار کنیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه، وزارت راه و شهرسازی بیش از ۵۰۰ شهید، ۱۰ هزار ایثارگر و دو هزار جانباز در دوران دفاع مقدس داشته است، تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی وزارتخانه‌ای پرافتخار در دوران دفاع مقدس است.

بذرپاش با ابراز خرسندی از حضور در جمع خانواده‌ شهدا، جانبازان و ایثارگران، گفت: جوانان امروز کم از جوانان زمان دفاع مقدس ندارند و باید قدر جوانان برومند ایران اسلامی را بدانیم.

بذرپاش بر کاهش بروکراسی در نظامات اداری تاکید کرد و افزود: یکی از فلسفه‌های تشکیل بسیج در ادارات، کاهش بروکراسی و افزایش روحیه ایثار و از خودگذشتگی بود که باید در این مسیر گام برداریم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.