معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: راهبرد اصلی و مهم دشمن در ایران، ایجاد شکاف و انشقاق بین اقوام و مذاهب است.

راهبرد اصلی دشمن ایجاد شکاف بین اقوام و مذاهب در کشور است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس سردار حسین معروفی، عصر امروز در دیدار با نخبگان شهرستان گنبدکاووس، اظهارکرد: وحدت مرکز ثقل جهان اسلام است و امام راحل و رهبر معظم انقلاب با اندیشه بلند و دوراندیش خود برای ایجاد وحدت در جهان اسلام تلاش کردند و امروز ایران به عنوان ام‌القری وحدت در جهان اسلامی شناخته شده‌است. 

وی با اشاره به اینکه سه مولفه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهم داشت تصریح کرد: سه مولفه ایمان واقعی، وحدت واقعی  و مدیریت صحیح و اسلامی رهبر امامین انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نقش موثری داشت و این عوامل باعث عزت،شرافت و قدرت ما در منطقه شده‌است. 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: راهبرد اصلی دشمن در بیش از ۴۰ سال، ایجاد شکاف و انشقاق بین اقوام و مذاهب مختلف در کشور است و دشمن ایمان دارد که با وجود وحدت و اتحاد بین اقوام و مذاهب نمی‌تواند توطئه‌ها و نقشه‌های خود را عملی کند. 

وی ادامه داد: اقوام و مذاهب مختلف در کشور، در همه عرصه‌ها، با وحدت و یکپارچگی در برابر دشمنان ایستادند و نتیجه این وحدت در کشور ، تولید قدرت، ایجاد آرامش و امنیت کامل در کشور شده‌است. 

معروفی گفت: اگر وحدت نباشد قطعا امنیت نخواهیم داشت و اگر امنیت نباشد اقتصاد، علم، رشد و شکوفایی بی معنا شده و حتی عبادت ما هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. 

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی ابرازکرد: دستاوردها،قابلیت‌ها و خروجی‌های انقلاب اسلامی بقدری زیاد است که اگر بخواهیم فقط فهرست‌وار به آن اشاره کنیم، ساعت‌ها طول می‌کشد.این دستاوردها در همه عرصه‌ها بسیار زیاد است اما مهمترین آنها، هوشمندی ملت ایران و این هوشمندی فقط مختص شیعه و یا سنی نیست بلکه همه اقوام و مذاهب در این هوشمندی سهیم بودند و هستند. 

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین یادآورشد: ملت ایران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، همزمان با پیروز شدن انقلاب اسلامی و تشکیل نظام جمهوری اسلامی و در هشت سال دفاع مقدس هوشمندی خود را به اثبات رساندند و همه با هم با وحدت و در کنار هم از نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه همه اقوام و مذاهب در کشور ما در صحنه‌های کارزار و جنگ‌های نابرابر دشمن هوشمندانه عمل کردند و در این بین مردم خوب اهل سنت بیش از دیگر مردم سهیم بودند و بیشترین شهید را در این راه دادند،مردم ترکمن گلستان در دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۶۰ شهید را تقدیم انقلاب کردند تا نشان دهند که آنها نیز حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. 

معروفی با تاکیر بر عدم استفاده از سلاح هسته‌ای ابرازکرد: ایران اسلامی خود قربانی کشتار جمعی سلاح هسته‌ای بوده و با توجه به حکم فقهی رهبرمعظم انقلاب، ساخت آن را حرام دانسته و هرگز از این سلاح استفاده نخواهد کرد. 

وی بیان کرد: در سالهای اخیر دشمن به دنبال این است که وانمود کند مردم ایران بی‌دین شده و از دین فاصله گرفتند و ارادت قبلی به اهل بیت ندارند، اما حضور مردم در روز عاشورا، پیاده‌روی اربعین و سالروز شهادت امام رضا(ع) نشان داد که مردم ایران چه شیعه و چه سنی دست از ایمان و اعتقادات خود برنمی‌دارند و پیامبران و اهل‌بیت مختص شیعیان نبوده و همه مسلمانان جهان به آنها ارادت و مودت دارند. 

پایان پیام/۸۳۰۲۱

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.