مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام گفت: ۷۰۰ اثر به دبیرخانه حرف آورد جشنواره گوهرشاد در قالب های مختلف از سوی هیات داوران در سه مرحله مورد ارزیابی قرار گرفته است.

ارسال بیش از ۷۰۰ اثر از ایلام به جشنواره گوهرشاد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس مریم بیگ محمدی مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: جشنواره گوهرشاد به منظور ترویج پوشش اصیل ایرانی اسلامی، فرهنگ عفاف و حجاب و باورها و ارزش‌های مرتبط با آن در جامعه برگزار شد.

وی افزود: گفتمان‌سازی حیا، عفاف و حجاب به عنوان یکی از مهم‌ترین سنگرهای جامعه پیشرفته، تمدن توحیدی و لزوم تقویت آن در بین آحاد مردم از اهداف جشنواره گوهرشاد بود.

 مسئول قرارگاه بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: دومین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی، در ۲ بخش دانش آموزی و دانشجویی شامل مسابقه هنری و انفرادی و مؤسسات و مجموعه ها شامل ارائه و داوری ایده‌های خلاقانه به همت و پیشرانی مجموعه‌های مردمی عرصه عفاف و حجاب و تسهیل گری و تنظیم گری دستگاه‌ها و نهادها برگزار شد.

بیگ محمدی گفت: ۷۰۰ اثر به دبیرخانه حرف آورد جشنواره گوهرشاد در قالب‌های مختلف و ایده‌های خلاقانه مکتوب رسیده که از سوی هیأت داوران در ۳ مرحله مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت آثار برگزیده کشوری مشخص  و اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در پایان جلسه از فعالان عرصه حجاب و عفاف که بیشترین اثر را برای جشنواره گوهرشاد ارسال داشتند تجلیل شد.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.