ششمین دوره انتخابات هیات مدیره های نظام پرستاری استان یزد همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار و اسامی اعضای اصلی و علی‌البدل این دوره اعلام شد.

اعلام اسامی منتخبین ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری یزد

به گزارش قدس آنلاین، پس از شمارش آرا و با تایید هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان یزد، اعضای اصلی و علی البدل حوزه انتخابیه شهرستان‌های یزد، ابرکوه، بافق، بهاباد، هرات و مهریز اعلام شد.

بر همین اساس،  علی مهیجی با ۲۶۳ رأی، سید مهدی سید رضایی با ۲۰۷ رأی، سید ضیاءحسینی ندنی با ۱۹۳ رأی، احمد رضوی مقدم با ۱۸۵ رأی، علی اکبر جراحی با ۱۷۹ رأی، وحید اکبری با ۱۶۰ رأی، علی بیگی نیا با  ۱۵۰ رأی، سید فرشید هاشمیان با ۱۳۴ رأی و محمد رضا رضایی با ۱۳۸ رأی به عنوان اعضای اصلی معرفی شدند.

همچنین علی شاه وردی شوازی با  ۱۳۲ رأی، فاطمه واقفی با ۱۳۲ رأی و حجت طالبی پور با  ۷۶ رأی به عنوان اعضای علی البدل این دوره از انتخابات معرفی شدند.

دکتر «محمد حسین زارع» رییس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری شهرستان یزد در این رابطه گفت: تعداد ۵۹۶ نفر در حوزه‌ انتخابیه شهرستان یزد، تعداد ۲۲۶ نفر در شهرستان‌های میبد و اردکان ، تعداد ۱۵۰ نفر در شهرستان تفت و جمعا تعداد ۹۷۲ نفر در این دوره از انتخابات هیئت مدیره های نظام پرستاری استان شرکت کردند.

این مسئول از حضور ۳۶ درصدی واجدان شرایط در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: هدف از این انتخابات، احقاق حقوق جامعه پرستاری و تحقق نظام دولتی مشارکتی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.