نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از پیگیری جدی مطالبات چای‌کاران خبر داد و گفت: از مطالبات چای‌کاران شمالی نخواهم گذشت و مطالباتشان را از طریق تذکر به وزیر و طرح سؤال در مجلس دنبال خواهم کرد.

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/تذکر نماینده مجلس به وزیر جهاد

به گزارش قدس انلاین، رسول فرخی میکال، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به رسوب بخشی از مطالبات چای‌کاران شمالی، اظهار کرد: علیرغم اینکه چین چهارم چای فرا رسیده اما هنوز چای‌کارانی هستند که مطالبات خود را در چین‌های قبلی دریافت نکرده‌اند. 

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای تأمین قدرالسهم مطالبات چای‌کاران از دولت، افزود: یک‌صد میلیارد تومان از سازمان برنامه بودجه به خزانه تخصیص داده شده و لازم است معاون وزیر و رئیس خزانه کشور که همیشه نسبت به پرداخت مطالبات چای‌کاران کمک کرده، در این مرحله با قید فوریت اقدام کند. 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت پیگیری جدی سازمان چای پیرامون پرداخت مطالبات چای‌کاران تأکید کرد و گفت: برخی از کشاورزان تک‌محصولی هستند و تنها دارایی‌شان همین باغات چای هست و لازم هست سازمان جای با جدیدت بیشتری مطالبات این قشر پرتلاش را دنبال کند. 

فرخی از تذکر خود به‌عنوان نماینده مردم چای‌کار شمال به وزیر جهاد کشاورزی خبر داد و افزود: تضییع حقوق چای‌کاران را نخواهم پذیرفت و از مجاری قانونی ازجمله تذکر به وزیر و طرح سؤال از وی، مطالبات چای‌کاران را دنبال خواهم کرد. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.