دیدار جذاب تاتنهام و لیورپول از هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با برتری میزبان لندنی همراه شد.

دردناک‌ترین شکست برای لیورپول ۹ نفره/ نبرد مشت‌زنی را آنگه و پسرانش بردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبر ورزشی در حساس‌ترین دیدار هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، تیم‌های تاتنهام و لیورپول در لندن به مصاف هم رفتند که اسپرز این بازی را با نتیجه ۲-۱ برد.

نیمه اول این بازی هیجان‌انگیز با برتری لیورپول و موقعیت‌های خوب این تیم همراه بود، تا این که در دقیقه ۲۶ کارت قرمز با استفاده از VAR نصیب کرتیس جونز شد. جونز در حالی کارت قرمز گرفت که سیمون هوپر داور بازی ابتدا به او کارت زرد داده بود. در دقیقه ۳۳ لوئیس دیاس گلی زد که به نظر نمی‌رسید آفساید باشد اما VAR آن را در میان ناباوری آفساید تشخیص داد! در ادامه اسپرز سوار بر بازی شد و در نهایت با پاس ریچارلیسون و ضربه نهایی هئونگ مین سون در دقیقه ۳۶ به گل رسید و اما این گل را لیورپول در دقیقه ۵+۴۵ با ضربه کودی خاکپو به قعر دروازه گوگلیمه ویکاریو تلافی کرد تا نیمه نخست بدون برنده تمام شود.

نیمه دوم هم همانند نیمه اول تماشایی شروع شد و چند فرصت خوب از تاتنهام به‌خصوص شوت‌های جیمز مدیسون و هئونگ مین سون را آلیسون بکر با واکنش‌هایی زیبا مهار کرد. اما شرایط وقتی برای لیورپول دشوارتر شد که دیوگو ژوتا هم با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی در دقیقه ۶۹ اخراج شد. در نهایت لیورپول که تا آخرین ثانیه‌ها مقاوت کرده بود، در دقیقه ۶+۹۰ یک امتیاز را هم از دست داد. ارسال پدرو پورو را جوئل ماتیپ به اشتباه به سقف دروازه خودی زد تا کاری که مهاجمان اسپرز انجام ندادند را مدافع لیورپول انجام بدهد.

تاتنهام اولین شکست فصل را به لیورپول تحمیل کرد و با ۱۷ امتیاز به رده دوم رسید. لیورپول هم با ۱۶ امتیاز به رده چهارم سقوط کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.