معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: قبل از زمستان امسال باید همه روستاهای بخش‌مرزداران شهرستان سرخس گازدار شود.

قبل از زمستان امسال باید همه روستاهای بخش مرزداران گازدار باشد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، جواد خدایی صبح امروز در جمع دهیاران بخش مرزداران با تاکید بر اینکه قبل از زمستان امسال باید همه روستاهای بخش مرزداران گازدار باشد، اظهار کرد: در این زمینه ضمن تعهدی که فرمانداری سرخس اعلام کرده، نظارت و تامین کالا با شرکت گاز و عملیات اجرایی با فرمانداری سرخس خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به مسئله پوشش شبکه همراه اشاره کرد و گفت: در بحث پوشش تلفن همراه تا پایان سال ۱۴۰۲ به صورت کامل در منطقه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در زمینه راه‌سازی در این منطقه به صورت مجموع ۶۰ کیلومتر راه روستایی‌ آسفالت نشده وجود دارد. ۱۰ درصد برآورد هزینه توسط راهداری تامین خواهد شد. براین اساس در سال جاری ۳۰ کیلومتر راه روستایی با همکاری فرمانداری و راهداری آسفالت خواهد شد.

خدایی درباره وضعیت آب هشت روستای منطقه نیز گفت: تا پایان سال جاری اقدامات و طرح‌هایی‌ در خصوص تامین آب این روستاها اجرا خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی به موضوع قنوات و ابخیزداری اشاره کرد و گفت: شش قنات در بخش مرزداران وجود دارد که سه قنات آن فعال و سه قنات دیگر در دست بررسی و اصلاح است. تا پایان سال ۱۴۰۲ مسئله‌ای در خصوص قنات‌های شهرستان سرخس نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.