فرماندار نهبندان گفت: پرورش گاو و تولید شیر در این شهرستان پیگیری شد و کلنگ پالایشگاه شیر در آینده ای نزدیک در نهبندان به زمین زده خواهد شد.

ایجاد پالایشگاه شیر در نهبندان

به گزارش قدس آنلاین، ابوالفضل ایروانی فرماندار این شهرستان امروز در جلسه کمیسیون ساماندهی کشتارگاه دام نهبندان اظهارداشت: واردات دام توجیه اقتصادی ندارد لذا از نهبندان باید برای کشور تامین گوشت داشته باشیم.

وی  گفت: از سال گذشته اجازه ندادیم دام در معابر شهری تردد کند، بنابراین مجتمع‌های دامپروری در حاشیه شهر ایجاد شده است.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: زیر ساخت های مهم از نهبندان گذر می کند و نهبندان می تواند تامین کننده گوشت قرمز استان و کشور باشد.

ایروانی با اشاره به اهمیت مسائل بهداشتی و محیط زیست گفت: سلامتی مردم و محیط زندگی از اولویت های اصلی ماست و دستگاه های متولی باید نظارت دقیق و مستمر داشته باشند و در صورت مشاهده ایراد و نقص، اخطارهای لازم را بدهند تا انگیزه اصلاح امور همواره وجود داشته باشد.

مقام عالی دولت در این شهرستان نهبندان را دروازه و نقطه حساس منطقه عنوان کرد و افزود: باید موارد اقتصادی را در این شهرستان پیگیری کرد. 

ایروانی ادامه داد: پرورش گاو و تولید شیر در نهبندان پیگیری شد، و همچنین انشاءالله کلنگ پالایشگاه شیر در آینده ای نزدیک در شهرستان به زمین زده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.