نایب رئیس دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی از برگزاری همایش آشنایی با مبانی و اصول رفتار و طراحی ساختمان ها براساس عملکرد خبر داد.

همایش آشنایی با مبانی، اصول رفتار و طراحی ساختمان‌ها براساس عملکرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی، حسین صباغیان طوسی اظهار کرد: همزمان با برگزاری سیصد و دوازدهمین جلسه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به میزبانی شهر مشهد همایش دو روزه آشنایی با مبانی، اصول رفتار و طراحی ساختمان‌ها براساس عملکرد ویژه مهندسان عمران برگزار می‌شود.

صباغیان در خصوص جزئیات این همایش گفت: در این رویداد که در روزهای ۱۹ و ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد، موضوعات تخصصی با سرفصل‌های تحلیل خطر و سطوح خطر زلزله - اصول و مبانی عملکردی (مفاهیم، کاربردها، نیازها) - بررسی رفتار عملکردی ساختمان‌ها در زلزله‌های گذشته - روش‌های مدل‌سازی - روش‌های تحلیل - رفتار ساختمان‌های بلند بر اساس عملکرد – تاثیر تداخل رفتار سازه و خا ک بر عملکرد ساختمان‌ها و عملکرد ساختمان‌ها از منظر نظارت و اجرا (روند جاری و آینده) برای شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

دبیر همایش در پایان افزود: شرکت در این همایش برای مهندسان عمران گواهی ارتقا پایه در صلاحیت‌های نظارت و اجرا به همراه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.