معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) گفت: نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس شنبه پانزدهم مهرماه با حضور مسئولین کشوری و لشکری افتتاح شد.

افتتاح نمایشگاه کتاب دفاع‌مقدس درهمدان

به گزارش قدس آنلاین سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس با بیان اینکه دوران طلایی دفاع‌مقدس یادآور رشادت و دلیرمردی بزرگ‌مردان این سرزمین است، اظهار کرد: دشمن خبیث با تمام توان در تلاش است تا اجازه ندهد روحیه ایثار و شهادت‌طلبی به قشر امروزی و جوان منتقل شود.

وی با بیان اینکه در جهت مقابله با جنگ و دشمن، یکی از ابزار مناسب برگزاری یادواره‌های شهداست که می‌تواند منش و راه شهدا، ایثارگران و آزادگان را به نسل‌های آتی منتقل کند، تصریح کرد: با حمایت مسئولین ارشد استان، دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان به بهترین نحو در حال برگزاری است و خوشحالیم که در جریان این کنگره، مصوب شده تا دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع‌مقدس ذیل این رویداد برگزار شود.

کریمی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رساندن مکتوبات این فرهنگ ناب به دست مردم، ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی به ویژه آثار دفاع‌مقدس و فضاسازی و حاکم کردن فرهنگ شهادت‌طلبی در جهت مقابله با جریان انحرافی حاکم بر کشور را از اهداف برپایی این رویداد خواند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) خاطرنشان کرد: بالغ بر هفت هزار اثر در گونه‌های خاطره، داستان کوتاه، زندگی‌نامه و .. در نمایشگاه ارائه می‌شود و برنامه‌های جانبی از جمله غرفه‌های عمومی، نشست‌های تخصصی، فعالیت‌های فرهنگی و علمی و … برای نمایشگاه برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه غرفه‌ها ظرف امروز و فردا در نمایشگاه دائمی همدان برپا خواهد شد، اضافه کرد: روز شنبه پانزدهم مهرماه افتتاحیه این رویداد با حضور مسئولین کشوری و لشکری برگزار می‌شود و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

کریمی با بیان اینکه شورای عالی سیاست گذاری این نمایشگاه سه قشر دانش آموزان، دانشجویان و طلاب را بیشتر مورد هدف قرار داده، اذعان کرد: بن خرید کتاب برای علاقمندان تهیه شده و قرار است ادارات مربوط با این سه قشر، با تمام توان نیروهای خود را جهت بازدید از نمایشگاه اعزام کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصارالحسین (ع) با اشاره به دعوت از فرماندهان تیپ فاطمیون و زینبیون برای حضور در نمایشگاه خاطرنشان کرد: ۱۳ کمیته برای برگزاری هرچه بهتر این نمایشگاه تشکیل شده و دستگاه‌های اجرایی نیز با توان پای کار هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.