قرعه کشی مسابقات کاراته در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی برگزار شد و هشت کاراته کای ایرانی حاضر در این مسابقات رقبای خود را شناختند.

رقابت کاراته کاهای ایران از فردا

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های کاراته در این دوره از مسابقات با حضور ۲۰۸ کاراته کا از فردا پنجشنبه ۱۳ مهرماه آغاز و چهار روز به طول خواهند انجامید. بر همین اساس در روز نخست مسابقات بخش کاتای انفرادی مردان و زنان، مبارزات وزن ۷۵- کیلوگرم مردان و ۶۸- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که تیم کشورمان دو نماینده دارد.

بر اساس قرعه کشی انجام شده در روز نخست بهمن عسکری در وزن ۷۵- کیلوگرم دور نخست به دیدار «مختامانیف» از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری به دیدار «جائه یون» از کره جنوبی خواهد رفت. در این وزن ۱۹ کاراته کا به رقابت خواهند پرداخت.

مبینا حیدری هم در وزن ۶۸- کیلوگرم که ۱۶ کاراته کا مبارزه خواهند کرد، دور نخست «روفیانا» از اندونزی را پیش رو دارد و سپس به مصاف برنده مبارزه ژاپن و امارات خواهد رفت.

برنامه روز دوم:

جمعه هفتم مهرماه در روز دوم مسابقات کاراته با برگزاری مبارزات وزن کومیته اوزان ۶۰- و ۸۴+ کیلوگرم مردان، ۶۱- کیلوگرم زنان و کاتای تیمی پیگیری می‌شود که سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم دور نخست «گیاسیان» از لائوس را پیش رو دارد و سپس به مصاف «محمد آویاس» پاکستان می‌رود. در این وزن ۱۲ کاراته کا پیکار خواهند کرد. همچنین آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم در مبارزه نخست «ساره العامری» نماینده امارات را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف برنده ویتنام و ماکائو خواهد رفت. در این وزن هم ۱۶ کاراته کا حضور دارند.

برنامه روز سوم:

شنبه هشتم مهرماه و در روز سوم این بازی‌ها، مبارزات اوزان ۸۴- و ۶۷- کیلوگرم مردان، ۵۵- و ۶۸+ کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که سه نماینده از کشورمان به مصاف رقبای خود می‌روند. در وزن ۵۵- کیلوگرم زنان که ۱۴ نفر حضور دارند، فاطمه سعادتی دور نخست «وانگ» از ماکائو را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف برنده مبارزه ویتنام و چین تایپه می‌رود.

امیر مهدیزاده در وزن ۶۷- کیلوگرم در میان ۲۲ کاراته، ابتدا به دیدار «المصطفی» از اردن خواهد رفت و سپس به «شاراپوف» از تاجیکستان را پیش رو خواهد داشت. مهدی خدابخشی هم در وزن ۸۴- کیلوگرم ابتدا باید با «آندو» از ژاپن مبارزه کند و در صورت برتری به مصاف برنده مبارزه اردن و عربستان خواهد رفت.

برنامه روز پایانی

در روز پایانی مسابقات کاراته، یکشنبه نهم مهرماه کاتای تیمی مردان و مبارزات وزن ۵۰- کیلوگرم زنان برگزار خواهد شد که سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم که ۱۷ کاراته کا حضور دارند دور نخست را قرعه استراحت پشت سر می‌گذارد و سپس به مصاف برنده مبارزه بنگلادش و مالزی می‌رود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.