مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: سازمان «اموال و املاک کوثر» متعلق به بنیاد شهید در حال حاضر متولی احیا و راه‌اندازی دوباره مجموعه کوهستان پارک مشهد است.

بنیاد شهید راه‌اندازی مجدد کوهستان پارک مشهد را بر عهده گرفت

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام مهدی حسن زاده نامقی اظهار کرد: احیای کوهستان پارک که مردم مشهد با آن خاطره و نوستالژی دارند، یکی از دغدغه‌های مجموعه بنیاد شهید استان خراسان رضوی و کشور است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی بیان کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده توسط بنیاد شهید، کوهستان پارک از بانک دی به سازمان املاک کوثر واگذار و این سازمان موظف به احیا و مولد سازی این مکان شد.

وی ادامه داد: قرار شد آنچه در توان بنیاد است انجام شود و اگر ادامه اجرای طرح احیای کوهستان پارک مشهد در توان بنیاد نباشد، از سایر سرمایه گذاران برای اجرای آن استفاده شود.

حسن زاده نامقی افزود: با ریاست شورای شهر و شهردار مشهد برای سرمایه گذاری در خصوص این احیا گفت وگو شد و علاوه بر آن‌ها نیز حتی سرمایه گذاران بومی از مشهد و شاندیز برای حضور در طرح اعلام آمادگی کرده‌اند اما فعلا کار را خود مجموعه بنیاد پیش خواهد برد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره اهتمام بنیاد شهید در حوزه مولدسازی املاک این نهاد در خراسان رضوی گفت: بواسطه همین دغدغه بود که کلام مقام معظم رهبری که بانک‌ها را از بنگاه‌داری نهی فرموده‌اند را مقابل بنیاد شهید نصب کردیم.

وی اضافه کرد: قبلا قرار بود که همین مجموعه کوهستان پارک که در اختیار بانک دی بود به دیگران واگذار شود که با این اقدام مخالفت شد و اکنون مجموعه کوهستان پارک به سازمان اموال و املاک کوثر منتقل شده است.

حسن زاده نامقی از تداوم روند مولدسازی املاک بنیاد شهید در مشهد خبر داد و گفت: قطعه زمینی پشت حسینیه امام خمینی(ره) در خیابان فدائیان اسلام رها شده بود، اما اکنون سازمان اقتصادی کوثر در حال ساخت یک مجموعه مسکونی ۸۰۰ واحدی در این قطعه زمین است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.