جانشین وزیر دفاع از رونمایی ‌دستاوردهای جدید وزارت دفاع در حوزه ماهواره‌ای و هوافضا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ‌ دنیا از این دستاوردها حیرت خواهد کرد.

رونمایی از دستاوردهای جدید وزارت دفاع در حوزه ماهواره‌ای و هوافضا/ دنیا از این دستاوردها حیرت خواهد کرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار سیدمهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ظهر امروز در نخستین یادواره ۱۵۰ شهید ارتشی در مصلی نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: پیشرفت‌های چشمگیر و رو به جلوی کشورمان در عرصه‌های علمی و نظامی و دستیابی به فن‌آوری‌های جدید دشمنان را ناکام کرده‌ وظیفه ما در مقابل نقشه دشمنان جهاد تبیین است.

وی گفت: شهرستان تاریخی و انقلابی نهاوند که به دروازه ورود اسلام معروف است و اولین شهری هست که مجسمه شاه را سرنگون کرد مفتخر است که ۱۵۰ شهید گلگون کفن ارتشی را تقدیم انقلاب کرده است.

جانشین وزیر دفاع افزود: به برکت خون مطهر شهدا و با تلاش نخبگان جوان و مومن این کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی پیشرفت‌های قابل توجهی کرده‌ایم که مورد حیرت دشمنان شده است.

وی خاطر نشان کرد: شهدا برای ما اسوه هستند و برای ما چشم و چراغ هستند و راه را به ما نشان می‌دهند شهدا عاشقانه و شجاعانه از همه هستی خود گذشتند و در تاریخ ماندگار شدند و به سعادت رسیدند و با خدا معامله کردند و در جوار رحمت حق قرار گرفتند.

فرحی افزود: شهدا ستارگان درخشانی هستند و به برکت خون این عزیزان بعد از ۴ دهه با این همه فشار، تهدید، تحریم و نفوذ و ایجاد مشکل ولی انقلاب اسلامی پیشرفت کرده است؛ شهدا یاور و کمک کننده هستند و باعث شده اند اقتدار نظام روز به روز بیشتر شود.

جانشین وزیر دفاع افزود: بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی و خارجی ‌قبل از انقلاب در صنایع دفاعی و نظامی ما حضور داشتند و همه کاره بودند و به فرماندهان ما دستور می دادند و شرایط حقارت باری را رقم زده بودند، اما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با نفس قدسی امام راحل در بخش‌های مختلف پیشرفت کردیم و به خودکفایی رسیدیم.

فرحی گفت: در شرایط سختی که قرار داشتیم، دشمنان صدام را برای نابودی انقلاب پشتیبانی و آماده کردند و رویای نابودی یک هفته‌ای انقلاب را در سر می‌پروراندند، به لطف خدا و با رشادت شهدای عزیز نقشه‌های نابودی انقلاب اسلامی توسط دشمنان نقش بر آب شد و دشمنان ناکام شدند.

جانشین وزیر دفاع اظهار کرد: امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مومن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهپادی جز برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ماست؛ این پیشرفت‌ها به برکت ایثار شهدا حاصل شده و این روند پیشرونده با قدرت ادامه دارد و در زمینه موشک‌های نقطه‌زن هم می‌بینید که چه قدرت و پیشرفتی داریم.دشمنان که به ما چیزی ندادند و نمی‌دهند و در روزهای اخیر مشاهده کردید که سپاه پاسداران ماهواره نور را با موفقیت در مدار قرار دارد.

وی ادامه داد: دستاوردهای باورنکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه‌های ماهواره‌ای و هوافضا هم داریم که در آینده رونمایی می‌شوند و موجب حیرت دنیا خواهد شد.دشمن هرکاری می‌کند با خراب‌کاری، تحریم، تهدید و ترور می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد ولی این پیشرفت‌ها بومی شده و ادامه دارد. دشمنان می‌دانند در جنگ سخت به جایی نمی‌رسند بنابراین جنگ نرم، رسانه‌ای و ترکیبی را ‌علیه کشور به راه انداختند که باید مراقب باشیم.

فرحی افزود: به دلیل همین جنگ نرم دشمنان است که رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین صادر کردند و این وظیفه ما است که در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی آگاه‌سازی کنیم.

جانشین وزیر دفاع بیان کرد : امروز باید راه شهدا را ادامه دهیم و با بصیرت و راه‌شناسی و با تبیین و تشریح و با عمل به فرامین مقام معظم رهبری راه پرافتخار انقلاب اسلامی را ادامه دهیم و دشمنان را ناکام کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.