استاندار خراسان رضوی گفت: در رقابت‌های ورزشی، اراده و فعالیت با ورزشکاران است و برنامه‌ریزی با اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد بود؛ در این راستا حمایت همه جانبه نیز از طرف استانداری صورت خواهد گرفت.

حمایت همه جانبه استانداری خراسان رضوی از ورزشکاران اعزامی به هانگژو

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز در جلسه اعزام ورزشکاران به مسابقات پاراآسیایی هانگژو که در مشهد برگزار شد اظهار کرد: نقش اراده در شما عزیزان که دارای محدودیت‌هایی هستید، بسیار مهم و با ارزش است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همچنین شکل گیری این امر مهم سخت است اما خداروشکر شما بر اساس ایمانی که دارید این موضوع را در وجود خود فعال کردید.

وی بیان کرد: نشاط، شادابی روحیه، آمادگی و سلامت جسمی در شما عزیزان دارای معلولیت، تبدیل به اراده‌ای برای قهرمانی خواهد شد.

نظری تصریح کرد: خانواده این قهرمانان همگی با نشاط و روحیه هستند که جامعه عمومی ما را نیز در این موضوع شریک خواهند کرد.

استاندار خراسان رضوی افزود: حضور افراد شاخص و الگو مانند ورزشکاران جانباز و معلول در جامعه باعث رشد و ارتقا اراده در سایر بخش‌ها خواهد شد.

وی بیان کرد: هرچقدر این اراده، فعالیت‌ها و انجام فعل و انفعالات بر اساس ایمان راسخ به اعتقادات دینی باشد، رشد و نمو آن در جامعه بیشتر خواهد بود.

نظری درباره حضور خراسانی‌ها در هانگژو گفت: آمار نشان دهنده حضور پر قدرت خراسان رضوی در هانگژو نسبت به دوره‌های گذشته است که اگر از ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم، مدال آوری دور از ذهن نخواهد بود.

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد: امیدوار به بازگشت شما عزیزان با مدال آوری در عرصه بازی‌های آسیایی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.