پانزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» با نمایش و بررسی فیلم کوتاه «هاکاتی» از شبکه مستند پخش می‌شود.

«هاکاتی» به «سینماجوان» رسید/ قصه‌ای عجیب از زندگی یک دختربچه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، پانزدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی «سینماجوان» شنبه ۱۵ مهر با پخش فیلم کوتاه «هاکاتی» روانه شبکه مستند می‌شود.

«سینماجوان» با محوریت پخش، تحلیل و بررسی فیلم‌های کوتاه سینمای ایران و با نگاهی آموزش محور به این مدیوم از سینما، به صورت مشترک توسط انجمن سینمای جوانان ایران و شبکه مستند سیما تولید شده است. نمایش فیلم کوتاه «هاکاتی» به کارگردانی مژگان آقاداوودیان، بخش اصلی برنامه این هفته «سینماجوان» است و نازنین چیت‌ساز مجری برنامه در گفتگو با کارگردان این فیلم کوتاه درباره تجربیات او در عرصه فیلمسازی سخن می‌گوید.

در میز نقد و تحلیل برنامه نیز، عطا مجابی در گفتگو با رامتین شهبازی به نقد و بررسی این اثر کوتاه می‌پردازند.

فیلم کوتاه «هاکاتی» به کارگردانی و نویسندگی مژگان آقاداوودیان، قصه‌ای عجیب و غریب از چند ساعت زندگی یک دختر خردسال به نام حلما دور از مادرش است. حلما آقاداوودیان، محمدرضا حسینی سروستانی و شکوفه حیدریان، بازیگران این فیلم هستند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «کودکان دروغ نمی‌گویند، این افکار محدود و رو به زوال بزرگسالان است که قد و قواره‌اش به بلندای ذهن بی پروای کودکان نمی‌رسد…»

در بخش دیگری از قسمت سیزدهم «سینماجوان» سیدحسن حسینی با جدیدترین شماره از پرونده «ژانرهای سینمایی» مقابل دوربین حاضر شده و بخش ششم از پرونده خود درباره ژانر جنایی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

برنامه «سینماجوان» به تهیه‌کنندگی فاطمه بوربور و اصغر احمدپور شنبه‌ها ساعت ۲۰ از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن یکشنبه ساعت ۱۲ بامداد و ۱۰ صبح است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.