رئیس پلیس راهور کرمانشاه، از ترخیص فوق‌العاده خودروهای رسوبی در کرمانشاه به مناسبت هفته نیروی انتظامی خبر داد.

ترخیص فوق‌العاده خودروهای فرسوده در کرمانشاه

به گزارش قدس آنلاین، محمد حیدری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به امکان تقسیم جرایم به مناسبت انتظامی، اظهار کرد: با توجه به آغاز هفته انتظامی از روز ۱۳ مهرماه آغاز شده و طبق دستورالعملی از سوی پلیس راهور فراجا ترخیص خودروهای رسوبی در این هفته اعلام شد.

وی افزود: طبق دستورالعمل‌های اعلام شده تسهیلاتی برای ترخیص خودروهای رسوبی از تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۲ فراهم شده و از این روز تا تاریخ ۲۹ مهرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: در دستورالعمل اعلام شده از سوی پلیس راهور فراجا شهروندان برای ترخیص خودروهای رسوبی و غیررسوبی شامل انواع وسایل نقلیه و موتورسیکلت به جز خودروهای دارای شکایت و دستور قضائی به صورت اینترنتی و غیرحضوری و از طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس +۱۰ می‌توانند برای ترخیص خودروی خود اقدام کنند.

حیدری با اشاره به ترخیص موتورهای فاقد گواهینامه با شرایط خاص، گفت: ممکن است برخی از موتورسواران و رانندگان فاقد گواهینامه رانندگی باشند که در این حالت با اخذ تعهدی مبنی بر گرفتن گواهینامه خودرو تحویل فردی می‌شود که گواهینامه داشته و از سوی مالک معرفی شود.

وی بیان کرد: محاسبه و هزینه توقفگاه نیز براساس نرخ تعیین شده در سال ۱۳۹۴ بوده و همچنین ۵۰ درصد خلافی پرداخت و ۵۰ درصد دیگر به صورت اقساط و در طول یک سال پرداخت خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.