جنبش کتائب حزب الله عراق، به ملت و مقاومت فلسطین و آزادگان جهان، آغاز جان دادن رژیم صهیونیستی را تبریک گفت و تأکید کرد که این مسئله خود را در جنگ طوفان الاقصی نشان داد.

حزب الله عراق: عملیات طوفان الاقصی، آغاز مرگ رژیم صهیونیستی است

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، جنبش کتائب حزب الله عراق بعد از ظهر امروز شنبه از عملیات نیروهای مقاومت فلسطین موسوم به «طوفان الاقصی» استقبال کرد و آن را نشانه ضعف رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

شبکه خبری العهد به نقل از حزب الله عراق گزارش داد: به ملت و مقاومت فلسطین و آزادگان جهان، آغاز جان دادن رژیم صهیونیستی را تبریک می‌گوییم که به وضوح امروز خود را در جنگ طوفان الاقصی نشان داد.

منابع خبری وابسته به رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز شنبه به افزایش تلفات نظامیان و غیر نظامیان این رژیم در جریان عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت اذعان کردند.

رادیو ارتش اسرائیل خبر داد که تا این لحظه، 40 صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از 700 نفر در شهرکهای صهیونیستی اطراف نوار غزه زخمی شده‌اند.

حزب الله عراق تصریح کرد: اقدام بی‌نظیر نیروهای فلسطینی، قطعا درستی گزینه مقاومت را برای حفظ کرامت ملتها و حفاظت از مقدسات نشان داد. آنچه قهرمانان طوفان امروز انجام دادند، اقتدار رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

این جنبش با اشاره به اینکه این رژیم، تکنولوژی نظامی و جاسوسی پیشرفته‌ای در اختیار دارد، شکست صهیونیستها را دلیل قاطعی بر لزوم تداوم مقاومت عنوان کرد.

حزب الله در پایان تأکید کرد، طوفان الاقصی، روحیه مضاعفی برای ملتهای آزاده است و معادلات نظامی را تغییر داد؛ به نحوی که زمنه را برای تحقق بازدارندگی راهبرد جنگ علیه محور صهیونیستی-آمریکایی نشان داد.

صبح امروز، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.