سخنگوی گردانهای القسام گفت که در عملیات امروز، اخبار زیادی داریم که ملت ما و امت اسلامی را خوشحال می‌کند و دشمن را غافلگیر خواهد کرد.

سخنگوی القسام: خبرهای مسرت‌بخشی برای ملت فلسطین و امت اسلامی داریم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، ابوعبیده سخنگوی گردانهای القسام -شاخه نظامی جنبش حماس فلسطین- بعد از ظهر امروز شنبه تأکید کرد که جنگ طوفان الاقصی تازه آغاز شده است.

ابوعبیده به شبکه خبری الجزیره گفت: اخبار زیادی داریم که ملت ما و امت اسلامی را خوشحال می‌کند و دشمن ما را غافلگیر خواهد کرد.

صبح امروز، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته فرمانده کل کتائب القسام، «در حمله اول عملیات طوفان الاقصی به مواضع دشمن، فرودگاه‌ها و استحاکاماتشان بیش از ۵ هزار موشک و راکت شلیک شد».

ابوعبیده به شبکه الاقصی هم گفت: اسرائیل در نهایت حیرت، از شوک امروز بیدار خواهد شد و حجم شکست خود را درک خواهد کرد. این تسویه حساب مستقیم با اسرائیل است.

وی ضمن درخواست از ملت فلسطین و امت اسلامی برای مشارکت در این تسویه حساب، تأکید کرد: این یک فرصت تاریخی برای به زانو درآوردن اسرائیل است. طوفان الاقصی، فرصتی است که غزه آن را آغاز کرده است. ساکنان کرانه باختری! این فرصتی برای شماست تا به سمت مناطقی حرکت کنید که دشمن حضور دارد و آنان را بیرون برانید.

منابع خبری وابسته به رژیم صهیونیستی بعد از ظهر امروز به افزایش تلفات نظامیان و غیر نظامیان این رژیم در جریان عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت اذعان کردند.

رادیو ارتش اسرائیل خبر داد که تا این لحظه، ۴۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و بیش از ۷۰۰ نفر در شهرکهای صهیونیستی اطراف نوار غزه زخمی شده‌اند.

پایان پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.