دادستان عمومی و انقلاب مرکز ایلام گفت: سرشاخه های شرکت لاکسون شناسایی و تحت تعقیب قضایی هستند. همچنین اموال کلاهبرداران شناسایی و جرم آنان نیز مشخص خواهد شد.

سرشاخه های لاکسون در ایلام شناسایی و تحت تعقیب قضایی هستند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس عبدالوهاب بخشنده دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام، عصر شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مرکز سرشاخه های شرکت لاکسون خارج از کشور می باشد و غیرقانونی هستند.

وی افزود: علی رغم هشدارهای داده شده، عده ای از مردم توجه نکرده و در دام این شرکت افتادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یادآور شد: اکثر افرادی که سرمایه خود را از دست دادند به نوعی اطلاع داشتند، چرا که این موضوع مشخص و از پیش تعیین شده بود که این شرکت قصد داشت تا با سود های پی در پی اشخاص را فریب دهد.

وی بیان کرد: تمام افراد از جمله مال باختگان و افرادی که سود بدست آوردند در این جرم شریک هستند اما با توجه به وظیفه خطیر دادستانی در ارتباط با این موضوع در شعبه سوم بازپرسی پرونده تشکیل شد و از نیرو خدوم انتظامی و سربازان گمنام امام زمان (عج) دستوراتی صادر شد.

این مقام مسئول عنوان کرد: سرشاخه ها شناسایی و تحت تعقیب قضایی هستند همچنین اموال کلاهبردارن شناسایی و جرم آنان نیز مشخص خواهد شد.

بخشنده با اشاره به اینکه مجازات از ۵ تا ۲۰ سال حبس، ضبط اموال و جزای نقدی در انتظار سرشاخه هاست بیان کرد: غیرقانونی بودن و کلاهبرداری لاکسون محرز است، کسانی که در فضای مجازی تبلیغ کرده اند سرشاخه بوده و مجازات افراد سرشاخه در صورتی که به قصد اخلال در نظام اقتصادی کشور نباشد از ۵ تا ۲۰ سال حبس، ضبط همه اموال و جزای نقدی می باشد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، افرادی که دچار فریب شدند بیش از ۴۰ هزار نفر هستند.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.