فتح الله محمدی همرزم شهید نادر مهدوی می‌گوید: او در ماجرای بریجتون ۲۶ ساله بود اما کوهی از شجاعت در وجود او حماسه بزرگ را رقم زد.

همرزم نادر مهدوی: او ۲۶ ساله بود اما با کوهی از شجاعت

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، فتح الله محمدی رزمنده نیروی دریایی سپاه و از همرزمان شهید نادر مهدوی امشب در ویژه برنامه‌ای با موضوع روز نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: آمریکایی‌ها با مشاهده شکست‌های عراقی‌ها در میدان‌های نبرد، رو به ناامن کردن خلیج فارس برای محدود کردن معیشت مردم رفتند تا ایران را تحت فشار قرار دهند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نادر مهدوی و یارانش، دلاوری‌های رزمندگان نیروی دریایی را در موارد متعددی منجر به شکست هیمنه آمریکایی‌ها برشمرد و گفت: آمریکایی‌ها برای دخالت در این میدان، دیگر پرچم خودشان را روی شناورهای عراقی می‌زدند.

همرزم نادر مهدوی: او ۲۶ ساله بود اما با کوهی از شجاعت

این رزمنده دفاع مقدس، سن شهید نادر مهدوی در زمان عملیات بزرگ بریجتون را ۲۶ سال عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: دلیل اصلی شکست هیمنه آمریکا، ضربه خوردن آنان از جوانانی است که با دستان خالی این رخدادهای بزرگ را رقم زدند.

وی اضافه کرد: گاه با چند قایق و چند آر پی جی و یک دوشکا و چند کلاشینکوف به دل دریا میزدیم و حتی ارتباط بی سیم مناسبی هم در اختیار نداشتیم اما کوهی از ایمان همراه بچه‌ها بود که حماسه می‌آفرید.

سردار محمدی ادامه داد: در ماموریت بریجتون نادر مهدوی فرمانده بود و همگی شاهد بودیم که او تا آخرین فشنگ و ذره ذره وجودش مبارزه کرد و این تصویر تمام عیار رزمندگان اسلام بود.

وی انهدام ناو ساموئل رابرت و یک سوپر نفتکش در نزدیکی بحرین و نزدیکی عربستان را از دیگر رشادت‌های رزمندگان اسلام پس از شهادت نادر مهدوی نام برد و تاکید کرد: جنایت شنیع حمله به هواپیمای ۲۹۰ نفره بر آسمان خلیج فارس در نشانه عجز آنان بود.

این همرزم شهدا تاکید کرد: آر پی جی ما به موشک و راکت انداز ما و شناورهای ما به ناو و شناورهای موشک انداز با کیلومترها برد و دقت بالا تبدیل شده و امروز عظمت مقاومت آنچنان آنان را بهت زده کرده که باید بدانند روزهای سخت‌تری نیز برای آنان در راه است.

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.