سرپرست تعزیرات حکومتی ایلام گفت: در اولین شب اجرای طرح ابتکاری نظارت بر واحدهای صنفی، مقدار ۳۰۰ کیلوگرم آرد یارانه ای خارج از شبکه در یک قنادی کشف شد.

کشف آرد یارانه‌ای خارج از شبکه در ایلام

به گزارش قدس آنلاین، سید مهدی محمدی سرپرست تعزیرات حکومتی ایلام گفت: طرح ابتکاری نظارت بر واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی به‌صورت شبانه با حضور مسئولین و بازرسان دستگاه های نظارتی در سطح شهر ایلام آغاز شد. 

وی افزود: در اولین شب اجرای این طرح ابتکاری، مقدار۳۰۰ کیلوگرم آرد یارانه ای از یک واحد صنفی قنادی معروف، که به‌صورت خرید خارج از شبکه تهیه شده بود در سطح شهر ایلام کشف، سپس پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به شعب تعزیرات حکومتی ایلام ارسال شد. 

سرپرست تعزیرات حکومتی ایلام یادآور شد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از تخلفات در ساعات بعد از ظهر و در شب صورت می گیرد این طرح با هدف برخورد با متخلفان و ایجاد رضایت عمومی به صورت ابتکاری توسط تعزیرات حکومتی ایلام اجرا می‌شود. 

طرح ابتکاری در قالب گشت های مشترک و باحضور رؤسای شعب گشت سیار، بازرسان سازمان صمت و بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، بسیج اصناف، اماکن نیروی انتظامی اجرا و تا پایان سال به‌صورت مستمر ادامه دارد. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.