مدیرکل صنعت ، معدن وتجارت استان البرز اعلام کرد: ۱۰۷ معدن به رغم محدودیت های زیست محیطی تاکنون در این استان پروانه بهره برداری دریافت کرده اند.

صدور پروانه بهره برداری برای ۱۰۷ معدن در البرز

به گزارش قدس آنلاین؛ محمد انصاری " روز دوشنبه در نشست شورای معادن استان البرز افزود:از مجموع پروانه های صادر شده ۷۵ معدن فعال است و عمده تولیدات معدنی استان در حوزه مصالح ساختمانی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: با توجه به محدودیت های معدنی استان البرز به لحاظ کانی های موجود و ملاحظات زیست محیطی ، تلاش ها براین است تا فعالیت معادن در چارچوب خاص صورت گیرد.

وی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری انجام شده برای توسعه معادن البرز افزون بر سه هزارو۱۳۰ میلیارد ریال است که امکان اشتغالزایی مستقیم برای بیش از ۷۸۰ نفر را فراهم کرده است .

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با اشاره به سلب صلاحیت ۱۸ بهره بردار معدن در استان، گفت: مراحل قانونی واگذاری دوباره این معادن در حال انجام است و به زودی به مزایده گذاشته می شوند.

انصاری تاکید کرد: با اولویت برنامه جامع وزارت صنعت ، معدن وتجارت درراستای توسعه معادن کشور، تمام ظرفیت های معدنی استان مورد توجه قرار خواهند گرفت تا از فرصت‌های اشتغالزایی و توسعه اقتصادی این بخش بهره برداری لازم انجام گیرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.