دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، برای تمدید قراردادش با این باشگاه به توافق رسیده است.

 گران‌ترین سرمربی اروپا ماندنی شد

به گزارش قدس آنلاین، سیمئونه که در طول دوران فوتبالش از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۵ پیراهن اتلتیکو مادرید را بر تن داشت، در سال ۲۰۱۱ هدایت این تیم را برعهده گرفت. 

او موفق شد به یکی از موفق‌‎ترین مربیان تاریخ این باشگاه تبدیل شود و قهرمانی در لالیگا، کوپا دل ری، سوپر جام اسپانیا، لیگ اروپا و سوپر جام اروپا را بدست آورد و همچنین دو بار به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد که هر دو بار با شکست برابر رئال مادرید به نایب قهرمانی رضایت داد. 

این مربی آرژانتینی همچنین بالاترین دستمزد دریافتی را در بین تمامی مربیان حاضر در فوتبال اروپا دریافت می‌کند و این موضوع بارها مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار گرفته است. 

دستمزد فعلی سیمئونه سالانه نزدیک به ۳۳ میلیون یورو است که مبلغ قابل توجهی به حساب می‌آید و حتی از بسیاری از بازیکنان بزرگ و سرشناس حاضر در باشگاه‌های اروپا هم بیشتر است. 

نکته جالب اینجاست که نزدیک‌ترین مربی به او از نظر دریافت بالاترین دستمزد در فوتبال اروپا پپ گواردیولا است که تقریبا ۱۰ میلیون یورو کمتر از این مربی دریافت می‌کند تا اختلاف فاحش مبلغ پرداختی از سوی  اتلتیکو مادرید به او مشخص شود. 

در چند ماه اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال ترک این باشگاه از سوی سیمئونه به گوش می‌رسید اما حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، از تمدید قرارداد قریب الوقوع او خبر داده است. 

مذاکرات از مدتی قبل در جریان است و حالا توافق شفاهی بین دو طرف برای امضای قرارداد جدید انجام شده و انتظار می‌رود این خبر به زودی به صورت رسمی از سوی اتلتیکو مادرید اعلام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.