۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 922995

مستند «نفس» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهزاد رضائی همزمان به دو جشنواره بین المللی ایتالیا راه یافت.

«نفس» ایرانی در راه ایتالیا

به گزارش قدس آنلاین، مستند «نفس» در بخش سینمای دیگر چهل و سومین دوره جشنواره Paladino d'Oro پالرمو ایتالیا که از ۲۰ تا ۲۶ نوامبر برگزار خواهد شد به رقابت می پردازد.

همچنین این مستند در ادامه حضور بین المللی در بخش مسابقه جشنواره فیلم نوستالژی ایتالیا جزء سه مستند راه یافته به فینال شد. این جشنواره با هدف نمایش فیلم های مستقل ایرانی از ۱۹ تا ۲۶ اکتبر برگزار می شود.

هنرمندان حاضر در مستند نفس به ترتیب حروف الفبا سرور آشوری فر، یلدیز ابرام، ویسل باشچی، ارویل برویلد، کلودیا بورگیا، مسعود چنگیز، مهدی خلیل زاده، آذر فهیمی، کوروش قزوینیه سروش قهرمانلو و فربد یداللهی هستند.

مستند «نفس» تنهایی و عدم ارتباط آدم ها در دوران همه گیری کرونا و تاثیر آن بر زیست فردی، خلوت و خلاقیت های هنرمندان را در کشورهای مختلف جهان به تصویر می کشد.

این فیلم براساس تصویربرداری خود هنرمندان از زندگی و آفرینش های هنری شان براساس طرح و هدایت کارگردان شکل گرفته است.

از جمله عوامل این مستند می توان به طراح، تهیه کننده و کارگردان: بهزاد رضائی، مشاورین کارگردان: زنده یاد خسرو سینایی دکتر امیر یوسفی سادات، تدوین : عدنان مسچی، بهزاد رضائی، صداگذاری و میکس: علیرضا کریمی، تیتراژ پایانی: کیکاووس مختاری و محسن جلیلی، خطاط: آرش قهرمانلو، ترجمه و زیرنویس: فهیمه فروغی، ساخت تیزر: حامد حسینی و تصویربرداران: محسن فلاحی، یزدان موسی خانی، حسین مظاهری اشاره کرد.

«نفس» ایرانی در راه ایتالیا

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.