کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: از فردا با ورود سامانه جدید بارشی، بارندگی و کاهش محسوس دما بیشتر مناطق، بخصوص شمالی و کوهستانی را در برخواهد گرفت که اطلاعات آن به زودی اعلام خواهد شد.

ورود سامانه جدید بارشی/ وزش باد شدت می‌گیرد

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی‌پور اظهار کرد: بادهای شدید از عصر امروز، سه شنبه در استان شدت می‌گیرد که این پدیده موجب بروز توفان های گرد و غبار در مناطق مختلف خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: این پدیده در نوار شرقی، شمالی و مرکزی خراسان رضوی با شدت بیشتری است که موجب کاهش دید و کیفیت هوا در بسیاری از مناطق خواهد شد.

وی ادامه داد: شدت وزش باد در مناطق بادخیز و مستعد با احتمال بروز خسارت خواهد بود که در این خصوص هشدار سطح نارنجی نیز صادر شده است.

رضایی‌پور تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، قوچان با هفت و سرخس با ۳۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۳ تا ۲۹ درجه را به ثبت رسانده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای کنونی مشهد ۲۴ درجه است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دما در این کلانشهر تا ۲۸ درجه افزایش می‌یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.